حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت One UI 4 با اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ احتمالا زودتر انتظار ارایه شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سامسونگ

بدون شک آپدیت اندروید ۱۱ سامسونگ با One UI 3.0 را می توان یک موفقیت بزرگ برای این شرکت کره ای دانست. مهم ترین موضوع در این موفقیت را می توان به سرعت و تقریبا بدون مشکل بودن آپدیت ها مربوط دانست. امروز در گزارشی می شنویم که آپدیت One UI 4 با اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ احتمالا زودتر انتظار ارایه شود. این احتمالا نوید یک عملکرد درخشان دیگر برای کاربران این برند کره ای اندرویدی می دهد.

آپدیت One UI 4 با اندروید ۱۲ سامسونگ

احتمالاً مدتی طول خواهد کشید تا گوگل نسخه پایدار به آپدیت اندروید ۱۲ را برای بسیاری از دستگاه های اندرویدی عرضه کند و این شامل آپدیت سامسونگ هم می شود. به طور معمول آپدیت Samsung با رابط کاربری جدید نیز رو به رو خواهد شد که برای امسال آپدیت One UI 4.0 نام خواهد داشت. سامسونگ معمولاً در برنامه بتا اندروید شرکت نمی کند. اما برخی اخبار حاکی از آن است که به روزرسانی زودتر از حد انتظار حداقل برای سامسونگ گلکسی S21 ارائه می شود.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی اس ۲۱ سامسونگ در دست توسعه است

 

سم‌ موبایل می گوید که گزارش هایی در این زمینه دارند. سامسونگ در حال حاضر بر روی آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی S21 کار می کند. گرچه اینکه که آنها باید روی آپدیت کار کنند خبری خاصی نیست اما لازم به ذکر است که در واقع یک ماه زودتر از زمانی است که آنها سال گذشته روی آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی S20 کار کردند. همچنین توسعه آپدیت One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ نیز در حال کار بوده که این هم یک ماه زودتر از One UI 3.0 سال گذشته است.

سامسونگ One UI 4.0

سامسونگ One UI 4.0

برخی این را نشانه آن می دانند که ما ممکن است آپدیت One UI 4 مبتنی بر اندروید ۱۲ را زودتر از حد انتظار دریافت کنیم. معمولاً چیزی بین رابط کاربری قدیم و جدید وجود دارد، یک نسخه نیم. بنابراین انتظار می رود که گوشی های هوشمند تاشو جدید سامسونگ در ماه آگوست از One UI 3.5 بهره مند شوند اما برخی گزارش ها حاکی از آن است که ممکن است فقط One UI 3.1.1 را پیش از One UI 4 داشته باشیم.

شاید ۲۹ مهر ۱۴۰۰ و به صورت بتا

بر اساس این جدول زمانی، انتظار می رود نسخه بتا One UI 4.0 برای Galaxy S21 تا تاریخ ۲۹ مهر ۱۴۰۰ برای آزمایش کنندگان نسخه بتا ارایه شود. بنابراین نسخه عمومی ممکن است تا پایان سال جاری میلادی یا اوایل سال آینده منتشر شود. البته همه اینها هنوز در این مرحله حدس و گمان است. ما همچنین هیچ چیز مشخصی در مورد انتظارات از این پوسته جدید مبتنی بر Android 12 نشنیده ایم.

آپدیت One UI 3.1.1 سامسونگ

چند ماه دیگر خواهیم فهمید که آیا سامسونگ تلفن های هوشمند تاشو جدید خود را با One UI 3.1.1 رونمایی می کند یا با One UI 3.5 است. امسال هیچ Galaxy Note جدیدی وجود نخواهد داشت و گزارش شده است که Galaxy S21 FE به تأخیر می افتد، بنابراین ما انتظار داریم که فقط دو گوشی هوشمند جدید در رویداد Unpacked بعدی در مرداد ماه معرفی شوند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ با قدرت ارایه می شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)