حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M11 سامسونگ با One UI 4.1 ارائه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، سامسونگ

قطار به‌روزرسانی One UI 4.1 سامسونگ امروز به گلکسی M11 رسیده است. کره‌ای ها اکنون در مرحله به‌روزرسانی تلفن‌های رده پایین دو سال پیش هستند. آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M11 سامسونگ با One UI 4.1 می‌تواند برای کاربران این گوشی اقتصادی جذاب باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ گلکسی M11 سامسونگ

گلکسی M11 سامسونگ گوشی اقتصادی ۲ سال پیش سامسونگ است که اکنون به‌روزرسانی اندروید 12 را با آخرین نسخه پوسته سفارشی سامسونگ دریافت می‌کند.

تا کنون به نظر می رسد که این به روز رسانی فقط در ویتنام منتشر شده است، اما مطمئناً کشورها و مناطق بیشتری در زمان مناسب دنبال خواهند شد. معمولاً چند هفته طول می‌کشد تا سامسونگ چنین به‌روزرسانی را جهانی کند، اما نکته مهم در اینجا این است که آپدیت در حال انتشار است.

گوشی‌های فروخته شده در ویتنام بیلد M115FXXU3CVF6 را دریافت می کنند و این آپدیت با سطح وصله امنیتی ژوئن 2022 نیز همراه است.

از آنجایی که گلکسی M11 گوشی کاملا اقتصادی است، ممکن است تنها زیرمجموعه ای از مجموعه کامل ویژگی های One UI 4.1 را دریافت کند، اما از آنجایی که تغییرات هنوز منتشر نشده است، نمی توانیم به شما بگوییم که آیا این موضوع به طور قطعی وجود دارد یا خیر.

شما گلکسی M11 دارید؟ این آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ را گرفتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)