حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی M01 ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

گلکسی M01 یکی از اقتصادی‌ترین موبایل‌های برند سامسونگ است. این دستگاه کمی بیش از ۲ سال پیش و با اندروید ۱۰ ارایه شده بود. امروز آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی M01 ارایه شده است. این دومین آپدیت اساسی آن محسوب می شود.

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ گلکسی M01

سامسونگ آپدیت اندروید 12 را برای گوشی هوشمند اقتصادی Galaxy M01 که برای سال ۲۰۲۲ است، منتشر کرد. آپدیت اندروید ۱۱ گلکسی ام ۰۱ حدودا ۱۴ ماه پیش بود ارایه شده بود.

آپدیت سیستم عامل با ورژن M015GXXU4CVF6 عرضه می شود. وصله امنیتی ماه گذشته میلادی یعنی ژوئن 2022 و رابط کاربری جدید OneUI 4.0 را به برای آن ارمغان می آورد

آپدیت گلکسی ام ۰۱

آپدیت گلکسی ام ۰۱

توجه داشته باشید، این نسخه کامل رابط کاربری OneUI نیست که در گوشی‌های هوشمند گران‌تر سامسونگ می‌بینید، اما پیشرفت بصری بزرگی نسبت به اندروید 11 برای گلکسی M01 دارد.

این به روز رسانی در حال حاضر برای کاربران بازار هند در دسترس است. سایر بازارها باید در هفته های آینده آن را دریافت کنند.

این آخرین به‌روزرسانی سیستم‌عامل گلکسی M01 است، دستگاهی که در ژوئن 2020 با اندروید 10 شروع به کار کرد، اما سامسونگ به ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی برای دستگاه ادامه می‌دهد.

نظر شما درباره سیاست و عملکرد ارایه آپدیت سامسونگ برای موبایل‌هایش چیست؟ پیش از این عموما موبایل های در این سطح اقتصادی شاید حتی ۱ آپدیت اساسی سیستم عامل را هم دریافت نمی‌کردند اما دریافت ۲ آپدیت اساسی سیستم عامل اندروید برای دستگاهی در این سطح، دلگرم کننده است.

سامسونگ گلکسی M01 با اسنپدراگون ۴۳۵ به قیمت ۱۱۹ دلار رسما معرفی شد

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)