حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اسکرین شات One UI 4.0 سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ، شایعات

با معرفی رسمی اندورید ۱۲ و تغییر طراحی بزرگ Material You آن ها مطمئنا به دنبال یک به روزرسانی بزرگ در تجربه کاربری اندروید هستند. سامسونگ به عنوان اصلی ترین بازیکن دنیای اندروید احتمالا قرار است که برای سیستم عامل جدید یک رابط کاربری جدید بدهد. بر اساس منطق باید نام آن One UI 4.0 باشد. به تازگی اسکرین شات One UI 4.0 سامسونگ لو رفته است و شاید نظر برخی محافل سامسونگ روی آن مثبت نباشد. همچنین احتمال غیرواقعی بودن آن هم هست.

اسکرین شات One UI 4.0

سامسونگ معمولا نسخه های اصلی One UI را با نسخه های جدید سیستم عامل اندروید معرفی می کند. پس از رابط کاربری Samsung Experience این شرکت نسل اول One UI را با اندروید ۹ معرفی کرد.  One UI 2.0 مبتنی بر اندروید ۱۰ بود و One UI 3.0 مبتنی بر اندروید ۱۱ منتشر شد. اکنون اسکرین شات One UI 4.0 به طور گسترده ای پخش شده است و نشان می دهد نسخه بعدی نرم افزار سامسونگ چگونه است، اما ما فکر کنیم که این تصاویر جعلی است.

سامسونگ One UI 4.0

سامسونگ One UI 4.0

رابط کاربری جدید سامسونگ کاملاً شبیه به طراحی Android 12 خام است

ویدئویی در Reddit منتشر شده که گفته می شود One UI 4.0 مبتنی بر اندروید ۱۲ را به نمایش می گذارد. با این حال، این ویدیو بعداً حذف شد، اما برخی از کاربران موفق به گرفتن تصویری از آن فیلم شده اند. به لطف گوشه های گرد و یک صفحه برای مدیریت گزینه های اتصال مختلف (حالت پرواز، داده تلفن همراه، DNS خصوصی ، VPN و Wi-Fi) رابط کاربری جدید سامسونگ کاملاً شبیه به طراحی Android 12 خام است.

نکته ای درباره این اسکرین شات وجود دارد که نام هات اسپات Wi-Fi گوشی به عنوان ‘Galaxy A50‘ ذکر شده است، که نباید چنین باشد. چرا؟ چون سامسونگ معمولاً نسخه جدید اصلی One UI را بر روی گوشی هوشمند پرچمدار خود آزمایش می کند و نه دستگاه میان رده. اگر البته صحیح باشد باید بگوییم که خبر خوشحال کننده ای برای گوشی های میان رده سامسونگ خواهد بود.

ویدیوی لو رفته پس از چند ساعت حذف شد و این باعث می شود که ما کل جعلی بودن ویدیو را باور کنیم و فکر نمی کنیم One UI 4.0 به این شکل باشد. طراحی رابط کاربری نرم افزار سامسونگ معمولاً کاملاً متفاوت از طراحی اندروید خام است و این باید در مورد One UI 4.0 نیز وجود داشته باشد. لیست احتمالی آپدیت اندروید ۱۲ گوشی های سامسونگ را می تواند اینجا بخوانید:

آپدیت اندروید ۱۲ برای گوشی های سامسونگ

نظر شما چیست؟ این اسکرین شات برای شما جعلی است یا فکر می کنید واقعی باشد؟ از One UI 4.0 چه انتظاراتی دارید؟ اساسا بهترین رابط کاربری اندروید را چه رابط کاربری می دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

مشکلات جدید شیائومی :
comment image

UnderTaker

این گوشی پنلش سامسونگ هست، چه ربطی به تیانما و هواکسینگ داره که توی مطلبی که آرادموبایل منتشر کرده، نوشته پنلش مال این دو شرکته؟
یعنی ذره‌ای روی مطالبی که منتشر میکنن، تحقیق و بررسی نمیکنن.

این گوشی رو تا به الان هر منبع معتبری بررسی کرده، از پنلش تعریف کرده و هیچ ایرادی رو بهش وارد نکرده.

meysamtabriz

متاسفانه ویدیو سیو نشده ولی یه اسکرین شات دیگه تو way back machine هست:
http://web.archive.org/web/20210615103540if_/https://www.reddit.com/r/GalaxyS21/comments/o075gt/one_ui_4_beta_heres_the_first_look_at_material/
تغییر IP لازمه

ali.reza.9821

نمیخواد این علامت آنتن و باتری رو یک تغییری بده 🙂 از موقعی که یادمه همینطوری بوده …
ولی انصافا بهترین رابط کاربری اندرویده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)