حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 عرضه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، تبلت، سامسونگ

گلکسی تب A8 مدل ۲۰۲۱ یک تبلت مقرون به صرفه از سامسونگ است که سال گذشته عرضه شد. این تبلت شروع به دریافت به روز رسانی نرم افزاری بزرگ جدید خود کرده است. بله، سرانجام آپدیت اندروید ۱۲ تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8 عرضه شد.

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8

این تبلت سامسونگ با One UI 3.0 مبتنی بر اندروید 11 عرضه شد و نسخه LTE آن اکنون در کشورهای مختلف اروپایی به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت می‌کند.

به‌روزرسانی One UI 4.1 مبتنی بر Android 12 برای Galaxy Tab A8 با نسخه میان‌افزار X205XXU1BVI6 ارائه می‌شود. نرم افزار جدید اکنون در اتریش، بلغارستان، فرانسه، یونان، مجارستان، ایتالیا، لوکزامبورگ، کشورهای شمال اروپا، لهستان، پرتغال، رومانی، اسلواکی، اسلوونی، اروپای جنوب شرقی، اسپانیا، سوئیس، منطقه بالتیک، جمهوری چک، هلند و انگلستان … در دسترس است.  این یک به روز رسانی بزرگ است، بنابراین شاید ترجیح دهید آن را از طریق شبکه Wi-Fi دانلود کنید.

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8

آپدیت اندروید ۱۲ تبلت سامسونگ Galaxy Tab A8

با آپدیت اندروید ۱۲ چه قابلیت‌هایی به گلکسی تب A8 اضافه می شود؟

با به‌روزرسانی اندروید 12، گلکسی تب A8 طراحی رابط کاربری تازه‌ای خواهد داشت که دارای ویژگی پالت رنگ مبتنی بر طراحی Material You گوگل است. این قابلیت رنگ‌های اصلی رابط کاربری را از تصویر زمینه انتخابی شما استخراج می‌کند و آن‌ها را روی عناصر مختلف فضای کاربری اعمال می‌کند.

نرم افزار جدید همچنین یک رابط کاربری جدید انتخابگر ویجت، استایل جدیدتر برای ویجت ها و حالت تاریک بهتر را به ارمغان می آورد. پانل تنظیمات سریع همچنین دارای طراحی تازه و کلیدهای تنظیم سریعتر است.

اکنون اسلایدر روشنایی و حجم ضخیم تر شده اند و همچنین برنامه دوربین خلوت‌تر شده تا ضبط ویدیو به محض لمس دکمه شاتر شروع شود. رابط کاربری One UI 4 همچنین ویجت‌های صفحه قفل و گزینه‌های صفحه قفل بیشتری را ارائه می‌کند. یک منوی جدید ایمنی و اضطراری در برنامه تنظیمات وجود دارد. Bixby و Bixby Routines اکنون گزینه های بیشتری دارند. سامسونگ همچنین ویژگی های دسترسی جدید را اضافه کرده است.

برای حفظ حریم خصوصی و امنیت بهتر، سامسونگ نشانگرهای حریم خصوصی را اجرا کرده است و زمانی که هر برنامه یا سرویسی از دوربین یا میکروفون استفاده می کند، یک نشان سبز رنگ بالای نمایشگر ظاهر می شود.

حتی می‌توانید دسترسی به دوربین و میکروفون را در سراسر سیستم از طریق کلیدهای تنظیم سریع روشن/خاموش کنید. One UI 4 همچنین تاریخچه مجوزها را نشان می دهد و به شما امکان می دهد مجوز “مکان تقریبی” را برای برنامه ها انتخاب کنید.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از استیکرهای متحرک، برنامه‌های پیش‌فرض بهبودیافته، پنجره تصویر در تصویر با قابلیت تغییر اندازه و انیمیشن شارژ جدید. صفحه کلید سامسونگ به شما امکان دسترسی آسان تر به ایموجی ها و گیف ها را می دهد.

شما این تبلت سامسونگ را دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ آن را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)