حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 سامسونگ به زودی معرفی خواهند شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 از جمله ویژه‌ترین محصولات سامسونگ در چند سال اخیر هستند که طرفداران زیادی نیز به سمت خود جذب کرده‌اند. این دو سری اگر روند کنونی خود را به همین شکل پیش ببرند، خواهند توانست نسل آینده و جایگزین تلفن‌های هوشمند امروزی باشند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی اخبار و شایعات پیرامون گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 بپردازیم.

گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3

گلکسی Z Fold 3

تا پیش از این همواره اخبار و شایعات مختلفی پیرامون محصولات جدید سامسونگ وجود داشت، همانطور که پیش از این شایعاتی درباره عرضه زد فولد 3 با چیپست AMD مطرح بود. هفته گذشته شایعاتی مبنی بر اینکه سامسونگ قصد دارد دو محصول جدید از سری گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 را در شهریور ماه معرفی کند، منتشر شد. اکنون خبرگزاری کره‌ای Yonhap News جزئیات بیشتری درباره این موضوع ارائه داده است. آخرین گزارش‌های منتشر شده، تاریخ 5 شهریور 1400 را به عنوان روز معرفی و عرضه این دو محصول نشان می‌دهد.

 

سایر محصولاتی که در این رویداد معرفی خواهند شد

در کنار محصولات ذکر شده، دو محصول دیگر یعنی Galaxy Watch 4 و Galaxy Buds 2 جزو محصولات مورد انتظاری هستند که ممکن است در این رویداد از آن‌ها رونمایی شود. گزارش‌های جدید نیز اشاره دارند که معرفی و عرضه گلکسی S21 FE در برنامه سامسونگ قرار دارد در فصل پاییز، در تاریخی نزدیک به ماه سپتامبر میلادی از آن رونمایی خواهد شد. همچنین بر اساس این گزارش‌ها گلکسی S21 FE به طور انحصاری فقط با چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ عرضه خواهد شد. دیگر شایعات نیز اشاره به یک نمایشگر امولد با نرخ نوسازی 120 هرتز و یک باتری 4500 میلی آمپری دارند.

نظر شما چیست؟ آیا به عنوان یک خریدار محصولات جدید سامسونگ را خریداری خواهید کرد یا فکر می‌کنید این محصولات هنوز نیاز به پیشرفت بیشتری دارند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Farhad

” آیا به عنوان یک خریدار محصولات جدید سامسونگ را خریداری خواهید کرد یا فکر می‌کنید این محصولات هنوز نیاز به پیشرفت بیشتری دارند؟ ”
قبل از رونمایی برای یک محصول و مشخص شدن قیمت نمی توان ارزش خریدی برای محصول تعیین کرد
اما به محصولات جدید سامسونگ امیدوار هستم مخصوصا s21 fe

تا ۵ شهریور باید به S21 FE صبر کنم و پیر بشم…😅💔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان