حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پردازنده آنر مجیک ۳ رسما اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، پردازشگرها

کوالکام و آنر اواسط هفته گذشته اعلام کردند که سری Honor 50 به پردازنده تازه معرفی شده اسنپدراگون 778G مجهز خواهد شد. اما اگر یک گوشی آنر، با قدرت بیشتر می خواهید چطور؟ خب، خبر خوب اینست که تولیدکننده گوشی تازه استقلال یافته، به صورت رسمی استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام را در پرچمدار بعدی سری مجیک خود که احتمالا با نام آنر مجیک ۳، نیز شناخته می شود، تایید کرده است.

پردازنده آنر مجیک ۳: ماحصل جدایی آنر از شرکت مادر

البته این اولین بار نیست که خبر بهره بردن نسل بعدی آنر مجیک از پردازنده پرچمدار کوالکام را می شنویم؛ با این حال، این بار به صورت رسمی تایید شده است.

آنر امروز در بیانیه مطبوعاتی خود، به تراشه های تولید شده توسط کوالکام پرداخته و جزئیات استفاده از آن ها را اعلام کرده است. همچنین این شرکت بار دیگر، بر استفاده از اسنپدراگون 778G در گوشی های آنر 50 خود، تاکید کرد. به علاوه، به صورت رسمی تایید شد که گوشی پرچمدار آیندشان از سری مجیک، مشابه آنر ۵۰ پرو پلاس، از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ استفاده خواهد کرد.

استراتژی آنر برای ادامه راه چیست؟

این شرکت در توضیحات خود بیان می کند: “علاوه بر این، سری Honor Magic، یک محصول پرچمدار برتر و با کیفیت تصویربرداری فوق العاده، از رده بالاترین چیپست کوالکام استفاده خواهد کرد تا از قابلیت های قابل توجه پردازش تصویر بهره ببرد.” همانطور که همه شما به خوبی می دانید، “رده بالاترین” پردازنده کوالکام در حال حاضر، اسنپدراگون 888 می باشد.

پردازنده آنر مجیک ۳ به عنوان جانشین مجیک ۲

پردازنده آنر مجیک ۳ به عنوان جانشین مجیک ۲

نسل پیشین گوشی های آنر مجیک

به گزارش androidauthority، ما همچنین خوشحالیم که شاهد بازگشت خط Honor Magic هستیم، آنر مجیک ۲ که در سال ۲۰۱۸ معرفی شد، آخرین دستگاه از این سری است. آنر مجیک اصلی نیز، دارای یک طراحی منحنی از هر چهار طرف نسبتاً چشمگیر بود، در حالی که جانشین آن، یک طرح کشویی را برای احضار دوربین سلفی، ارائه می داد. بنابراین ما مشتاقانه منتظریم ببینیم سری جدید از نظر طراحی و ویژگی های خاص، چه قابلیت هایی برای رو کردن دارد.

آنر تأیید کرد که جزئیات بیشتری در مورد دستگاه های بعدی خود را، در ماه آینده منتشر خواهد کرد، بنابراین خیلی هم منتظر نخواهیم ماند. به هر حال، امیدوارم این گوشی جذاب، به صورت جهانی نیز به بازار عرضه شود.

آنر معتقد است که فروش سری Magic از پرچمدارهای سری P و Mate هواوی پیشی خواهد گرفت

نظر شما راجع به تایید رسمی آنر به استفاده از پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ در گوشی آنر مجیک ۳ چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه هستید؟ چه قابلیت های اضافی ای را برای آن متصور می شوید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

خیلی هم جذاب… امیدوارم گوشی خاصی باشه مثل همیشه و برای فروش برند مادر حداقل با این نام دندون تیز نکنه… خاص که بود اما اینبار به لطف اسنپدراگون میتونه خاص تر هم باشه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی