حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو آنر Magic Fold با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل اول ارایه خواهد شد؟

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، پردازشگرها

گوشی های تاشو این روزها تحت برندهای مختلفی ارائه شده اند اما هنوز همه گیر نیستند. Honor یکی از نام‌هایی است که شایعات زیادی پیرامون گوشی تاشو این برند وجود دارد. به تازگی گفته می شود که گوشی تاشو آنر Magic Fold با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل اول ارایه خواهد شد. این یعنی راهبرد آنر در تجربه گوشی های تاشو، ارائه یک پرچمدار است.

گوشی تاشو آنر Magic Fold

مدیاتک در اوایل این هفته یک بیانیه مطبوعاتی منتشر کرد و تأیید کرد که حداقل چهار تولیدکننده بزرگ گوشی های هوشمند، در سه ماهه اول 2022 گوشی هایی با Dimensity 9000 ارائه خواهند کرد. امروز Honor در Weibo تایید کرد که گوشی تاشو آنها با تراشه پرچمدار ارائه خواهد شد اما این تراشه پرچمدار کوالکام است نه مدیاتک.

در این بین، یک منبع شناخته شده چینی فاش کرد که Honor Magic Fold (نامی که تاییدش هنوز انجام نشده است) نیز در ماه های اول سال جدید وارد بازار خواهد شد اما از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 بهره می برد.

مدیاتک Dimensity 9000 یک چیپست پرچمدار مناسب است که بر اساس فرآیند 4 نانومتری ساخته شده است. این اولین تراشه در نوع خود در جهان بوده و با هسته اصلی Cortex-X2 در کلاک 3.05 گیگاهرتز ارئه می شود. همچنین این تراشه اولین تجربه ارائه بلوتوث 5.3 است. مدیاتک ادعا کرد که این تراشه در عملکرد خام از چیپست های پرچمدار اندروید پیشی گرفته و ممکن است به پلتفرم A15 Bionic اپل نزدیک باشد.

گوشی های جدید مجیک هنوز یک معمای جادویی با مشخصات ناشناخته هستند. از آنجایی که زمان شایعه شده برای عرضه آن تنها دو هفته دیگر است، انتظار داریم شایعات، رندرها و تیزرها در روزهای آتی منتشر شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی تاشو آنر هستید؟ فکر می کنید گوشی تاشو باید پرچمدار باشد یا میان رده؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)