حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سودای آنر برای رقابت با اپل و پیشی گرفتن از آن

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

روز گذشته شرکت آنر از سری Honor 50 خود به‌ صورت رسمی و در یک کنفرانس مطبوعاتی معرفی کرد. در طی این رویداد، مدیرعامل برند آنر اظهار داشت که این شرکت در آینده نیز به دنبال رقابت با اپل است و در نظر دارد تا محصولاتی را تولید کند که به‌زودی می‌تواند با سازنده آیفون رقابت کرده یا حتی از آن پیشی بگیرد.

رقابت مستقیم آنر با اپل

به نقل از وب سایت gizmochina، مدیرعامل شرکت سازنده تلفن‌های هوشمند چینی، Zhao Ming، این خبر را درهنگام معرفی سری Honor 50 اعلام کرده و بیان کرد، معتقد است که این نام تجاری در آینده نزدیک شاهد دستیابی به موفقیت بزرگی خواهد شد. این مقام ارشد همچنین افزود: اپل در حال رشد می‌باشد، به‌خصوص پس از آنکه هواوی به دلیل تحریم‌های ایالات متحده شاهد افت شدید فروش محصولات خود در این صنعت شده است. بنابراین، شرکت زیرمجموعه غول فناوری چینی، طبق نظر مدیر اجرایی آن، باید از نظر عملکرد و تجربه کاربر با محصولات اپل رقابت کرده و یا حتی از آن‌ها پیشی بگیرد.

رقابت آنر و اپل با ارائه محصولاتی از جمله آنر ۵۰ پرو

رقابت آنر و اپل با ارائه محصولاتی از جمله آنر ۵۰ پرو

ژائو مینگ معتقد است که مهم‌ترین موتور محرکه در بازار گوشی‌های پیشرفته، رقابت است، زیرا این امر به آن‌ها کمک می‌کند تا محصولات و فناوری‌های نوین خود را بُروز دهند. وی همچنین اضافه کرد که در حالی که بسیاری از دستگاه‌های بالارده دارای پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ می‌باشند، اما تجربه ارائه شده هر کدام از این دستگاه‌ها به مشتریان در بازارهای سطح بالا، بسیار متفاوت است. به عبارت دیگر، مشخصات خوب به‌تنهایی بیانگر تجربه کاربری بهتر نیست. باید دید عملکرد این برند در بازارهای جهانی در آینده نزدیک چگونه خواهد بود و آیا آنر می‌تواند هدف به یغما رفته هواوی برای فتح بازار را به نام خود ثبت کند یا خیر.

آنر اکنون به عضویت انجمن جهانی موبایل (GSMA) درآمده است

نظر شما راجع به اعلان رقابت آنر با اپل و تلاش این شرکت برای کسب سهم کمپانی آمریکایی در بازار فروش گوشی‌های هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی