حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Edge 20 Lite در کنار G60s و G50 5G لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

گویا موتورولا با خیل عظیمی از دستگاه‌های جدید در حال بازگشت به بازار گوشی‌های هوشمند است. این کمپانی، پیش‌تر سری گوشی‌‌های رده بالای Motorola Edge را به بازار عرضه کرده بود. حال، گوشی‌های جدید موتورولا Edge 20 Lite، موتورولا G50 5G و G60s لو رفته‌اند. در ادامه، نگاهی به مشخصات لو رفته از این دستگاه‌ها خواهیم داشت.

موتورولا Edge 20 Lite در کنار G50 5G و G60s لو رفتند

موتورولا هم اکنون در حال توسعه گوشی‌های جدیدی است. به عنوان مثال، قبلاً در مورد توسعه یافتن گوشی‌های جدید موتورولا از سری Edge صحبت کرده بودیم.

 

گوشی‌های جدید سری موتورولا Edge با اسنپدراگون ٨۶۵/٨٧٠ و ٧٧٨ جی در راهند

 

به نظر می‌رسد که موتورولا قصد دارد تا دستگاه‌های بیشتری را روانه بازار کند. این اتفاق، در ماه آینده رخ خواهد داد. گوشی‌های قبلی از سری موتورولا Edge، با اسم رمزهای Berlin و Berlin NA و Kyoto و Pstar لو رفته بودند. حال بر اساس گزارشات Mysmartprice، ایوان بلس که یکی از افشاگران مطرح این زمینه است، گفته است که گوشی موتورولا Kyoto در حقیقت همان موتورولا Edge 20 Lite می‌باشد. همچنین وی در ادامه گفت که اسم رمز Lisbon و Saipan به ترتیب متعلق به گوشی‌هایی مانند موتورولا G60s و G50 5G است.

لو رفتن موتورولا Edge 20 Lite در کنار G50 5G و G60s

جزئیات گوشی‌های جدید لو رفته از موتورولا

جزئیات موتورولا Edge 20 Lite، تا حدودی لو رفته‌اند. گوشی Motorola Edge 20 Lite، مجهز به دوربین اصلی ١٠٨ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین یک سنسور ٨ مگاپیکسلی برای لنز فوق عریض و سنسور ٢ مگاپیکسلی برای تشخیص عمق در این گوشی تعبیه خواهد شد. دوربین سلفی هم دارای وضوح ٣٢ مگاپیکسلی است. متأسفانه تنها مشخصات Edge 20 Lite لو رفته است و مشخصات خاصی از دو گوشی G50 5G یا G60s در دسترس نیست. موتورولا پیش از این گوشی Motorola G50 را در بازارهای اروپایی و با تراشه Snapdragon 480 رونمایی کرده بود.

 

موتو G50 با اسنپدراگون ۴۸۰ و قیمت ۲۵۰ یورو رسما معرفی شد

 

نظر شما در مورد گوشی‌های مورد اشاره چیست؟ آیا موتورولا می‌توان سهم فروش خود را با این محصولات بالا ببرد؟ فکر می‌کنید که این محصولات چه قیمتی خواهند داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️