حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توقف فروش گلکسی زد فولد ۲ سامسونگ در بازارهای آمریکا

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، موبایل

توقف فروش گلکسی زد فولد ۲ در آمریکا امروز به یکی از مهم‌ترین اخبار روز تبدیل شده است. آمریکا همواره یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بازارهای هدف برای شرکت‌های مختلف دنیاست که به خاطر حجم بالای فروش محصولات آن بسیار مورد توجه است. اخیر اطلاعاتی منتشر شده است که بر اساس آن سامسونگ قصد دارد فروش گلکسی زد فولد ۲ را در آمریکا متوقف می‌کند. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا به بررسی این خبر بپردازیم.

توقف فروش گلکسی زد فولد ۲ در آمریکا

به نقل از GsmArena، سامسونگ فروش گلکسی Z Fold را در ایالات متحده آمریکا متوقف کرده است. هنگامی که به صفحه فروش این محصول به سایت سامسونگ مراجعه کنید، با پیغام خطایی مبنی بر توقف فروش این محصول روبرو خواهید شد که در آن گفته شده که گلکسی زد فولد دیگر برای خرید در دسترس نیست.

این مسئله کمی عجیب به نظر می‌رسد چرا که در این پیغام خطا، به گلکسی زد فولد اشاره شده است، این محصول پس از عرضه گلکسی Z Fold 2 برای ما‌ه‌ها در دسترس نبود و این خطا ممکن است به دلیل اشتباه تیم فنی وب سایت سامسونگ باشد که هنگام کپی متن پیام دچار این خطا شده‌اند، پیش از این فروش گلکسی زد فولد توسط سازنده متوقف شده بود.

گلکسی زد فولد ۲ را می‌توانید در وب‌سایت Best Buy و AT&T پیدا کنید اما این محصول در Verizon و T-Mobile در دسترس نیست. همه این موارد نشان می‌دهد که سامسونگ در تلاش است تا به آرامی این محصول را از بازار خارج نماید و دلیل حضور این محصول در Best Buy و AT&T این است که موجودی محصولات آن‌ها هنوز به اتمام نرسیده است.

گلکسی زد فولد ۲

گلکسی زد فولد ۲

دلایل سامسونگ از اتخاد این تصمیم چیست؟

دلیل چنین تصمیماتی هنوز به صورت واضح مشخص نیست اما از سویی دیگر می‌تواند دلیلی بر نزدیک بودن معرفی و عرضه گلکسی زد فولد ۳ باشد که این مسئله چندان هم دور از انتظار نیست. بر اساس آخرین اطلاعات در دسترس، این شرکت به احتمال زیاد از گلکسی Z Fold 3 در مرداد ماه رونمایی خواهد کرد و زمان عرضه و فروش آن نیز پیش از اتمام همان ماه است.

پیش از این در ترنجی خواندیم که سامسونگ با هدف فروش ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ این دو محصول را به بازار عرضه می‌کند. نکته مهم این است که با اتخاد چنین تصمیمی، تا زمان معرفی نسل بعدی سری فولد سامسونگ حدود دو ماه فاصله وجود دارد، یعنی برای دو ماه این شرکت قرار نیست در بازار آمریکا گلکسی زد فولد ۲ را به فروش برساند.

در هر صورت باید تا زمان انتشار اطلاعات بعدی پیرامون این موضوع صبور باشیم و برای کسانی که در آمریکا هستند به نظر نمی‌رسد در این برهه با وجود توقف فروش گلکسی زد فولد ۲، خرید آن امری مشکل و غیر ممکن باشد.

نظر شما کاربران عزیز چیست؟ به نظر شما هدف سامسونگ از این تصمیم ناگهانی مبنی بر توقف فروش گلکسی زد فولد ۲ چیست؟ چرا این شرکت باید دو ماه مانده به معرفی گلکسی زد فولد ۳، فروش نسل قبلی آن یعنی گلکسی زد فولد ۲ را متوقف کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان