حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ در هدف گذاری جدید سامسونگ

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ

انتظار می رود شرکت سامسونگ در مرداد ماه امسال، جدیدترین سری از گوشی های تاشو به همراه گلکسی S21 FE و شمار دیگری از محصولات پوشیدنی خود از جمله ساعت و ایربادز را معرفی و عرضه کند. گزارشات جدید اما، ادعا می کنند که این شرکت یک هدف بلند پروازانه برای جدیدترین پرچمداران تاشو خود در نظر گرفته و قصد دارد ۷ میلیون نسخه از گلکسی زد فولد ۳ و زد فلیپ ۳ خود را به فروش برساند.

قصد سامسونگ برای فروش ۷ میلیون نسخه ای گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳

به گزارش وب سایت کره ای Elec، سامسونگ اخیراً یک هدف جاه طلبانه داخلی را برای عرضه بین ۶ تا ۷ میلیون دستگاه گلکسی زد فولد ۳ و گلکسی زد فلیپ ۳، تا پایان سال تعیین کرده است. این شرکت انتظار دارد که نسخه جمع و جور و ارزان تر، یعنی زد فلیپ ۳، محبوب ترین گوشی تاشو آن ها باشد که هدف فروش ۴ میلیون دستگاه برای آن در نظر گرفته شده است. فروش گلسی زد فولد ۳ گران تر نیز، می تواند به ۳ میلیون نسخه برسد.

هدفگذاری در مجموع فروش این گوشی ها، بیش از دو برابر 2.5 میلیون دستگاه تاشو ای است که سامسونگ سال گذشته عرضه کرد، بنابراین واضح است که این شرکت انتظار دارد با تولید نسل سوم گوشی های تاشو خود، مصرف کنندگان بیشتری را هدف قرار دهد.

ممکن است اهداف ذکر شده، با توجه به قیمت های بالا و استقبال نه چندان زیاد از دستگاه های تاشو کنونی، بیش از حد بلند پروازانه به نظر برسد. اما مطمئناً زمانی که بقیه مجموعه محصولات سامسونگ را در نظر بگیرید، این مورد چندان دور از ذهن نخواهد بود.

رندر های گلکسی زد فلیپ ۳ و هدف سامسونگ برای فروش ۷ میلیون نسخه ای از آن به همراه گلکسی زد فولد ۳

رندر های گلکسی زد فلیپ ۳ و هدف سامسونگ برای فروش ۷ میلیون نسخه ای از آن به همراه گلکسی زد فولد ۳

جانشینان سری گلکسی نوت سامسونگ

از آنجا که امسال، شاهد تولید سری جدیدی از گلکسی نوت سامسونگ نخواهیم بود، این شرکت درعوض قصد دارد گوشی های تاشو و شبه پرچمدار جدید خود، مانند گلکسی S21 FE که انتظار می رود با قیمت مناسبی عرضه شود را، در دسترس خریداران قرار دهد.

رنج قیمتی که سال گذشته توسط گوشی گلکسی نوت ۲۰ اولترا سامسونگ پر شده بود، به احتمال زیاد توسط گلکسی زد فلیپ ۳، در سال 2021 اشغال شود. از طرف دیگر، برای کاربرانی که به دنبال گوشی هوشمند مجهز به S Pen هستند نیز، سامسونگ، گلکسی زد فولد ۳ را در نظر گرفته است. اگرچه احتمال استفاده زد فلیپ جدید از این ویژگی و بر اساس شایعات پیشین، وجود دارد.

سال گذشته سامسونگ، هدفگذاری ۵ میلیون نسخه ای برای گوشی های تاشو خود، در نظر گرفته بود که با توجه به فروش ۲.۵ میلیونی، این شرکت نتوانست انتظارت خود را برآورده کند. حال باید صبر کرد و دید که امسال، کمپانی کره ای موفق به فتح اهداف خود خواهد شد یا خیر.

گلکسی Z Roll سامسونگ با پشتیبانی از S Pen تا سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نظر شما راجع به هدفگذاری سامسونگ برای فروش ۷ میلیون نسخه ای گلکسی زد فولد ۳ و فلیپ ۳ چیست؟ به نظر شما استقبال از سری جدید گوشی های تاشو به حدی خواهد بود که این امر به واقعیت تبدیل شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

امیدوارم گواهی ip داشته باشند

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی