حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورنینگ وظیفه تولید شیشه فوق نازک گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ را برعهده دارد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، کورنینگ

آخرین شایعه درباره گوشی Galaxy Z Flip 3، از طرف Ross Young، تحلیلگر ارشد DisplaySearch منتشر شده است. وی ادعا می‌کند که گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ به‌عنوان آخرین سری از گوشی‌های تاشو این شرکت، از نسل جدید شیشه فوق نازک(UTG) بهره خواهد برد که توسط کورنینگ توسعه یافته و تولید می‌شود.

کورنینگ وظیفه تولید شیشه فوق نازک گلکسی زد فلیپ ۳ را برعهده دارد

با توجه به اطلاعات فاش شده توسط DSCCRoss، گلکسی زد فلیپ ۳ جدید، از شیشه فوق نازک شرکت Corning بهره‌مند خواهد شد. با این حال، کورنینگ تامین‌ کننده انحصاری UTG این دستگاه نخواهد بود. گفته می‌شود SCHOTT نیز، که پیش از این شیشه‌های نمایشگر را برای گوشی‌های سامسونگ تولید می‌کرد، وظیفه خود را به‌عنوان تأمین کننده دیگر شیشه محافظ گوشی‌های تاشو آینده سامسونگ ادامه خواهد داد. سامسونگ همچنین برای انجام وظیفه مهم نازک کردن، تقویت و برش پنل‌های UTG، بر روی شرکت eCONY حساب باز کرده است.

گزارشات در مورد همکاری کورنینگ و سامسونگ از ژوئن سال گذشته منتشر شده بود. اعتقاد بر این است که این همکاری باعث توسعه شیشه فوق نازک برای تلفن‌های تاشو می‌شود، زیرا سامسونگ الکترونیکس به دنبال گزینه‌ای برای جایگزینی پنل های UTG عرضه شده توسط Samsung Display بود که در گلکسی زد فولد ۲ استفاده شده است. این موضوع همچنین به شرکت کره‌ای در گسترش زنجیره تامین خود کمک شایانی می‌کند که نتیجه آن، وابستگی کمتر به سامسونگ دیسپلی می‌باشد که اکنون شایعه شده است وظیفه تأمین نمایشگرهای تاشو Xiaomi ،Vivo و Google را برعهده دارد.

شیشه فوق نازک گلکسی زد فلیپ ۳

شیشه فوق نازک گلکسی زد فلیپ ۳

سایر مشخصات زد فلیپ ۳ سامسونگ

در حال حاضر این موارد، تنها اطلاعاتی نیستند که ما در مورد گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ داریم؛ چراکه شایعات حاکی از آنست که گوشی تاشو جدید ممکن است با صفحه نمایش 6.7 اینچی یا کمی بزرگتر به بازار عرضه شود. این نمایشگر تاشو احتمالا با نسبت ابعادی مشابه نسل قبلی خود ارائه می‌شود، اما حاشیه‌های اطراف صفحه به طور قابل ملاحظه‌ای باریک‌تر شده است تا ظاهری مدرن‌تر را به گوشی ببخشد. همچنین انتظار می رود ابعاد نمایشگر دوم این گوشی نیز طبق رندرهای آن، افزایش یافته و به همراه پنل پشتی شیشه‌ای دستگاه به طور کامل، توسط گوریلا گلس ویکتوس تقویت شود.

با این حال، بهترین شایعه در مورد این گوشی، افت 20 درصدی قیمت آن در حالت پایه نسبت به مدل اصلی می‌باشد. این بدان معناست که می‌توانیم شاهد عرضه این گوشی با برچسب قیمتی 1150 دلار باشیم. همچنین طبق شنیده‌های قبلی، این دستگاه به همراه گلکسی زد فولد ۳، ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و گلکسی بادز ۲ سامسونگ، به‌زودی و در تاریخ ۵ شهریور معرفی خواهد شد.

کورنینگ مراحل نهایی شیشه محافظ نمایشگر تاشو را انجام می دهد

نظر شما راجع به همکاری سامسونگ و کورنینگ برای تأمین پنل شیشه‌ UTG گلکسی زد فلیپ ۳ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

توسعه دهندش کورنینگ باشه آینده خیلی خوبی داره.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی