حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کورنینگ مراحل نهایی شیشه محافظ نمایشگر تاشو را انجام می دهد

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | کورنینگ

کورنینگ به مراحل نهایی تولید شیشه محافظ نمایشگر تاشو رسیده است. این شرکت مستقر در ایالات متحده با اعلام خبر، خود را به عنوان یک تامین کننده برای تلفن های هوشمند تاشو سامسونگ معرفی کرد.

شیشه محافظ نمایشگر تاشو

طبق گزارش TheElec شرکت Corning با ارائه شیشه محافظ نمایشگر تاشو، رقابت با Schott مستقر در آلمان را برای ارایه این فناوری به سامسونگ افزایش می دهد. طبق گفته سخنگوی کورنینگ، این شرکت در حال حاضر در مرحله نهایی توسعه راه حل های پوشش شیشه تاشو است که تولید انبوه و تجاری سازی آن از سال 2021 آغاز می شود.

در سپتامبر سال 2020، این شرکت گفته بود که در حال آزمایش نمونه ها است و آنها قصد دارند ظرف ۱۲ ماه آینده شیشه محافظ را به طور رسمی معرفی کنند. در حال حاضر، شرکت Schott آلمانی تنها تأمین کننده شیشه استفاده شده در پوشش UTG ساخته شده توسط سامسونگ الکترونیکس برای گوشی های هوشمند تاشو بوده است. با این حال، برای خود پنل OLED تاشو، شرکت Samsung Display شیشه کورنینگ را پردازش می کند.

ارائه شیشه محافظ نمایشگر تاشو از کورنینگ همچنین منجر به افزایش رقابت بین سامسونگ الکترونیک و سامسونگ دیسپلی بر سر استفاده از شیشه محافظ خواهد شد. در حال حاضر، سامسونگ دیسپلی یک قرارداد خرید انحصاری سه ساله با شرکت آلمانی Schott منعقد کرده است. با این حال، سامسونگ الکترونیکس معتقد است که این قرارداد انحصاری شانس کاهش قیمت هر صفحه نمایش تاشو را محدود می کند و قصد دارد با تهیه نمونه های ساخته شده توسط کورنینگ، زنجیره تامین خود را بسازد.

شرکت آلمانی Schott

شرکت آلمانی Schott

نظر شما چیست؟ فکر می کنید کورنینگ بتواند در این دسته بندی جدید هم خودی نشان بدهد؟ قطعا همینطور خواهد بود اما اگر سریع تر عمل می کردند، قرار شرکت آلمانی Schott منعقد نمی شد.

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

حالا که حرف کورنینگ شد… Mi 11 از گلس ویکتوس که قبلاً سامسونگ استفاده کرده و بقیه سراغش نرفتن هنوز، استفاده میکنه به عنوان دومین برند…

m.b

من به سری چیزا بگم…
صفحه سری mi 11 با متعلقات و خرج هاش، گرونترین صفحه تاریخ موبایلیه که یه برند از برند های دیگه خریده و جمع کرده…
بهترین صفحه دیسپلی میت در حال حاضر در مجموع تقریبا آیفون 12 پرو مکس و نوت 20 اولترا هستند(یعنی در بیشتر پارامتر ها اینها اول هستند… مثلاً رکورد با تغییر 11 پارامتر دست آیفون 12 پرو مکس هستش)…
گفته میشه صفحه mi 11 به دیسپلی میت ارسال شده و امتیاز A+ رو گرفته… من میدونم چند تا رکورد رو شکسته اما چون شک دارم تا روز معرفی صبر کنیم بهتره…

Mahdi

گواهی ip داشته باشه عالی میشه

Mr.Sediq

خیلی خوب
امیدوارم سامسونگ در سری جدید s از ویکتوس استفاده کنه.

SHREK

خیلی هم خوب مشکل خش خوردن گوشی‌های تاشو هم حل میشه

Milad7

عالی 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)