حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تولید انبوه گلکسی بادز ۲ سامسونگ همزمان با نزدیک شدن به معرفی رسمی، آغاز شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات، گجت‌های پوشیدنی

حدود ۱ ماه پیش بود که از در دست توسعه بودن نسل جدید ایربادز های سامسونگ برای شما گفتیم. انتظار می رود شرکت کره ای در رویداد Unpacked آینده که در مردادماه برگزار می شود، از جدیدترین گوشی های تاشو، گوشی نیمه پرچمدار گلکسی S21 FE، دو مدل از ساعت های هوشمند گلکسی واچ ۴ و واچ اکتیو ۴ به همراه نسل دوم گلکسی بادز خود، معرفی به عمل آورد. حال، در فاصله حدود ۲ ماه تا آغاز رویداد، اطلاعات تازه ای منتشر شده که نشان می دهد تولید انبوه گلکسی بادز ۲ سامسونگ آغاز شده است.

سامسونگ تولید انبوه گلکسی بادز ۲ خود را آغاز کرده است

به نقل از وب سایت gsmarena و به گزارش افشا کننده معروف، Roland Quandt؛ سامسونگ در حال حاضر، کار بر روی تولید انبوه قطعات مورد نیاز قابل استفاده در گلکسی بادز ۲ خود را، آغاز کرده است.

گلکسی بادز ۲ سامسونگ که با اسم رمز “berry” و شماره شناسایی SM-R177، معروف است، اولین بار در APK teardown این شرکت، مشاهده شد. اخیراً نیز، طراحی کیس شارژر این دستگاه به بیرون درز کرده که از شباهت بسیار زیاد آن با کیس نسل فعلی حکایت دارد (البته گفته می شود این کیس بزرگتر می باشد). همچنین اعلام شده است که خود بادز ها نیز، در چهار رنگ مشکی، سفید، بنفش و سبز در دسترس خواهند بود.

تولید گلکسی بادز ۲ و شمایل احتمالی کیس آن

تولید گلکسی بادز ۲ و شمایل احتمالی کیس آن

نکته ای که باید به آن توجه کنید اینست که این سری، دنباله نسخه اصلی خود می باشد، بنابراین احتمال استفاده از ویژگی لغو فعال نویز (ANC)، در آن بسیار پایین است. انتظار می رود قیمت این نسخه، در حدود 100 دلار باشد؛ چراکه طبق شایعات، هزینه آن کمتر از بادز پلاس که در زمان معرفی با قیمت 150 دلار/170 یورو عرضه شد، خواهد بود.

هندزفری سامسونگ گلکسی بادز پرو رسما معرفی شد

دیدگاه شما راجع به گلکسی بادز ۲ سامسونگ چیست؟ به نظر شما این شرکت چه ویژگی های جدیدی را برای بکارگیری در این سری، در نظر گرفته است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی