حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی Z Flip 3 نسخه المپیک معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ که با گوشی Galaxy Z Flip 3 5G، وضعیت فروش بسیار خوبی را تجربه می‌کند، تصمیم گرفته است تا یک نسخه جدید و ویژه از این دستگاه را معرفی کند! سامسونگ به تازگی از گوشی گلکسی Z Flip 3 5G نسخه المپیک پرده برداشته است! در ادامه، جزئیات این نسخه را تحت بررسی قرار می‌دهیم.

سامسونگ گلکسی Z Flip 3 نسخه المپیک

سامسونگ چند ماه قبل گلکسی Z Flip 3 5G را معرفی کرد.

 

گلکسی زد فلیپ ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو ارزان 5G هفت رنگ و ضد آب!

 

به نقل از Gizmochina، سامسونگ قبلاً نسخه المپیکی گلکسی S21 خود را معرفی کرده بود. همان طور که احتمالاً می‌دانید، این نسخه المپیکی گلکسی اس ٢١، مربوط به المپیک تابستانی توکیو ٢٠٢٠ بود. حال قبل از برگزاری رسمی بازی‌های المپیک سال ٢٠٢٢، سامسونگ گلکسی Z Flip 3 مخصوص المپیک رسماً رونمایی شده است! این گوشی، در چین عرضه خواهد شد.

در واقع، افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی ٢٠٢٢ پکن، همین امروز است. بنابراین، سامسونگ به منظور گرامیداشت این مناسب، نسخه‌ای خاص و ویژه از گوشی منعطف خود را مخصوص این رویداد ورزشی ارائه کرده است. در واقع، نسخه خاص این گوشی منعطف سامسونگ، Winter Dream White نام دارد. این دستگاه، همچنان رنگ کادر مشکی مربوط به ماژول دوربین اصلی و نمایشگر ثانویه را در خود حفظ کرده است.

علاوه بر این، قاب و لولای این نسخه دارای رنگ طلایی است. از طرف دیگر، لوگوی سامسونگ و المپیک زمستانی ٢٠٢٢ در پایین قاب پشتی این دستگاه به چشم می‌خورد. اما همان طور که می‌دانید، این گوشی از لحاظ مشخصات بر روی کاغذ، فرقی با نسخه اصلی Galaxy Z Flip 3 ندارد.

به قسمت قیمت سامسونگ گلکسی Z Flip 3 نسخه المپیک می‌رویم. این گوشی، با قیمت ٧,٩٩٩ یوان چین (معادل ١,٢۵٩ دلار آمریکا) در نسخه ٨/٢۵۶ گيگابايتی ارائه می‌گردد. این گوشی، از حدود ١١ روز دیگر آماده ارسال برای خریداران می‌شود. معلوم نیست که این نسخه به شرکت کنندگان المپیک، اهدا می‌شود یا خیر. سامسونگ همچنین یک بسته ترکیبی با نام Galaxy Z Flip3 Olympic Games Edition United Set را نیز رونمایی کرده است. این بسته نیز شامل یک عدد گلکسی Z Flip 3 المپیکی و مانیتور ٣٢ اینچی M7 سامسونگ با وضوح 4K می‌شود. قیمت این بسته هم برابر با ٩,٩۴٨ یوان چین (معادل ١,۵۶۵ دلار آمریکا) می‌باشد.

نظر شما در مورد این نسخه خاص از گلکسی Z Flip 3 5G چیست؟ آیا این رنگ از Z Flip 3 برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

۴ سال پیش تو المپیک زمستانی Note 8 هدیه میدادن!
جاش خیلی خالیه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️