حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست سقوط گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، سامسونگ، مقاومت

یک ماه و نیم پیش بود که گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد. گوشی تاشو 5G و ضدآب این شرکت کره ای پیشرفت های خوبی را نسبت به نسل های قبلی تجربه کرده است. دو هفته پیش با هم تست مقاومت Galaxy Z Fold 3 منتشر شد و عملکرد خوب این دستگاه را شاهد بودیم. اگر مقاومت گوشی برای شما اهمیت بیشتری دارد،‌ بیاید اینجا تا با هم تست سقوط گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ را تماشا کنیم. سامسونگ Galaxy Z Fold 3 می تواند سربلند باشد؟!

تست سقوط گلکسی زد فولد ۳

وفتی یک فرم فکتور تازه کار به بازار می آید خیلی سوال ها داریم. اینکه در شرایط مختلف چه عملکردی می تواند ارایه کند خیلی مهم است. سامسونگ تلاش کرده با اضافه کردن گواهی IPX8 مقاومت در برابر آب این دستگاه را به شکل خاصی بالا ببرد. با این حال چون مقاومت در برابر خاک ندارد (X در IPX8 نشان می دهد که مقاومتی دربرابر خاک ندارد اما در مقابل آب تا درجه ۸ ضد آب است).

در مقابل سقوط اما چطور؟ شیشه های گوریلا گلس ویکتوس چقدر مقاوم هستند؟ بیاید با هم تست سقوط Galaxy Z Fold 3 سامسونگ را از کانال یوتیوب PhoneBuff تماشا کنیم:

 

همانطور که دیدید، سامسونگ تا حد خیلی خوبی توانسته مقاومت بالایی را به گوشی تاشو پرچمدار خود ارایه کند. با این مشخص نیست که چرا مقاومت شیشه گوریلا گلس ویکتوس این گوشی در تست سقوط اصلا خوب نیست. در حقیقت پوشش بیرونی دستگاه که با این شیشه مقاوم کورنینگ پوشانده شده است، پس از چند سقوط می شکند اما دستگاه همچنان کارایی خود را دارد.

گلکسی زد فولد ۳

گلکسی زد فولد ۳

در حالت های باز و نیمه باز هم گوشی در تست سقوط خیلی درخشان عمل می کند. در کل سقوط ها این نمایشگر داخلی است که هیچ آسیبی نمی بیند. البته دلیل هم مشخص است، لبه های برجسته دور نمایشگر داخلی، پوشش پلاستیکی و UTG در کنار نمایشگر منعطف که می تواند ضربه را بهتر مدیریت کند.

قیمت گوشی سامسونگ Galaxy Z Flip 3 و Galaxy Z Fold 3 مشخص شد: ۹۹۹ و ۱۷۹۹ دلار

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

نظر شما درباره عملکرد گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ در تست سقوط چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)