حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Galaxy W22 5G با قیمت ٢۶٣٠ دلار معرفی شد!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، سامسونگ

سامسونگ، اصلی‌ترین بازیگر بازار گوشی‌های منعطف است. این کمپانی طی سال سال‌های گذشته، مدل‌های مختلفی از گوشی‌های هوشمند منعطف خود را ارائه داده است. گلکسی زی فولد ٣، دو ماه قبل رونمایی شد. حالا، نسخه‌ای از این گوشی با نام سامسونگ Galaxy W22 5G در چین معرفی شده است!

سامسونگ Galaxy W22 5G با برچسب قیمتی نه چندان اقتصادی در چین رونمایی شد

سال گذشته بود که سامسونگ از گوشی Galaxy W21 خود پرده برداری کرده بود. این گوشی، نسخه موازی Galaxy Z Fold 2 بود.

 

سامسونگ W21 5G با قیمت ۳۰۰۰ دلار رسما معرفی شد

 

اما پس از گذشت یک سال، نوبت به جایگزین Galaxy W21، یعنی Galaxy W22 5G رسیده است. توجه داشته باشید که مانند قبل، گلکسی W22 5G در واقع یک گوشی کاملاً جدید نیست. بلکه این دستگاه، نسخه موازی برترین پرچمدار گوشی‌های منعطف سامسونگ، یعنی گلکسی Z Fold 3 محسوب می‌شود. به گزارش EqualLeaks، امروز سامسونگ با برگزاری یک رویداد رسمی در چین، از گوشی Galaxy W22 5G رونمایی کرده است. این گوشی، قیمت بسیار بالایی نیز دارد.

اما تفاوت‌های گلکسی W22 5G با Galaxy Z Fold 3 چیست؟ خب، باید بگوییم که تفاوت اصلی میان این دو گوشی، به طراحی آن‌ها باز می‌گردد. در حالی که گلکسی زی فولد ٣، طراحی نسبتاً ساده‌ای دارد، گلکسی W22 5G دارای رنگ بندی جذاب‌تری است. لولای میان Galaxy W22 5G، طلایی رنگ است. همچنین یک لوگوی طلایی رنگ نیز قاب پشتی آن نقش بسته است. اما به غیر از طراحی، تفاوت دیگری نیز در میان Galaxy W22 5G و Galaxy Z Fold 3 وجود دارد. تفاوت مورد اشاره، مربوط به جعبه این دو گوشی است.

سامسونگ Galaxy W22 5G

در حالی که در جعبه Galaxy Z Fold 3، خبری از شارژر و یا قلم استایلس S-Pen نیست، در جعبه سامسونگ Galaxy W22 5G تمام این موارد یافت می‌شوند. شارژر ٢۵ واتی Galaxy W22، درون این جعبه قرار دارد و قلم S-Pen نیز به همراه آن به دست مشتریان می‌رسد. کابل Type-C و قاب مخصوص این گوشی به همراه سوزن جایگاه سیم کارت نیز در این جعبه موجود هستند.

سامسونگ Galaxy W22 5G

اما مشخصات Galaxy W22 5G از چه قرار است؟ این گوشی، مشخصاتی کاملاً مشابه با Galaxy Z Fold 3 دارد. برای یادآوری، این گوشی از استاندارد IPX8 برخوردار است. این گوشی، دارای دو نمایشگر داخلی و بیرونی است. نمایشگر داخلی آن، ٧.۶ اینچی است و پنلی از نوع Dynamic AMOLED 2X با وضوح 1768p و رفرش ریت ١٢٠ هرتزی دارد. نمایشگر بیرونی نیز ۶.٢ اینچی است و مجهز به پنل Dynamic AMOLED 2X با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی است. تراشه موجود در این دستگاه، Snapdragon 888 است.

دوربین اصلی سه گانه ١٢+١٢+١٢ مگاپیکسلی نیز در این دستگاه وجود دارد. سامسونگ برای اولین بار، از دوربین سلفی درون نمایشگر در نمایشگر داخلی این گوشی بهره گرفته است. وضوح این دوربین، ۴ مگاپیکسل است. باتری این گوشی، ظرفیت ۴,۴٠٠ میلی آمپر ساعتی دارد. در نهایت، سامسونگ برچسب قیمتی ١۶,٩٩٩ یوانی (معادل ٢,۶٣٢ دلار آمریکا) را برای نسخه ١۶/۵١٢ گیگابایتی این دستگاه در نظر گرفته بود.

فکر می‌کنید که Galaxy W22 5G ارزشش پرداخت چنین هزینه‌ای را دارد؟ Galaxy W22 5G را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

الان باز یه دوستی میاد اینو با میت مقایسه میکنه میگه میت ارزونم هست!
همونطور که با چشم غیرمسلح هم میشه دید حتی طراحی این نسخه با نسخه گلوبال فرق داره…
پارسالم نه تنها طراحی بلکه مشخصات و وزن و سایز هم کمی تفاوت داشت…
چیزی که شکی درش نیست اینه که سامسونگ هد و پرچمدار گوشی های تاشو هست در حال حاضر و اصرار به ارزش داشتن باقی تولیدات نسبت به سامسونگ اصرار بیخودیه…

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️