حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

وان پلاس نورد ۲ به عنوان نسخه اصلاح شده ریلمی X9 Pro معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ریلمی، شایعات، وان‌پلاس

وان پلاس نورد ۲ به عنوان جانشین اولین سری از گوشی Nord این شرکت که سال گذشته به بازار عرضه شد، در حال آمدن است. چندی پیش مشخص شد که قدرت این دستگاه توسط چیپست مدیاتک دیمنسیتی 1200 تأمین خواهد شد. امروز اما، شایعه جدیدی مطرح شده است که بیان می کند پرچمدار میان رده های وان پلاس، در واقع نسخه اصلاح شده و تغییر نام یافته گوشی X9 Pro ریلمی خواهد بود.

مشخصات وان پلاس نورد ۲

به گزارش gizmochina، با توجه به افشای پیشین مشخصات Realme X9 Pro که به استفاده از پردازنده Snapdragon 870 در این گوشی اشاره داشت، شایعه جدید، ممکن است کمی گیج کننده باشد. با توجه به اطلاعات منتشر شده در Weibo، در واقع دو نسخه از ریلمی X9 Pro در حال توسعه است؛ یک مدل دارای چیپست اسنپدراگون 870 و نمایشگر منحنی 90 هرتز می باشد در حالی که مدل دیگر دارای پردازنده Dimensity 1200 و صفحه نمایش تخت 90 هرتز خواهد بود. با این حال، ریلمی مورد دوم را در چین عرضه نمی کند، چراکه قرار است وان پلاس نورد ۲ به عنوان نسخه اصلاح شده این گوشی در چین فروخته شود.

این منبع همچنین فاش کرده است که این گوشی ماه آینده به بازار عرضه خواهد شد که با آنچه در اوایل این هفته شنیدیم مطابقت دارد.

مشخصات وان پلاس نورد ۲

مشخصات وان پلاس نورد ۲

سایر مشخصات وان پلاس NORD 2

در واقع، تفاوت های دو دستگاه ریلمی بیش از پردازنده ها و نوع نمایشگر آنهاست. طبق تاییدیه TENAA، گوشی X9 Pro دارای یک دوربین اولترا واید 16 مگاپیکسلی می باشد درحالی‌که از اوایل این هفته فاش شده بود که وان پلاس نورد ۲ از یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی بهره می برد. با این حال، بقیه سنسورها در هر دو گوشی یکسان هستند. همچنین هر دو دستگاه دارای یک باتری 4500 میلی آمپری و پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات می باشند.

طراحی عقب دستگاه ریلمی نیز با توصیفی که درباره Nord 2 می دانیم، متفاوت است. در حالی که ریلمی به سراغ یک فلاش LED قرص شکل در نزدیکی دوربین بالایی رفته، گزارش شده است که وان پلاس Nord 2 دارای فلاش LED در پایین و در کنار سنسور سوم می باشد. همچنین می توان مطمئن بود که Nord 2 دارای یک کلید تغییر وضعیت هشدار تلفن مشابه سایر گوشی های وان پلاس خواهد بود، قابلیتی که در نسخه ریلمی موجود نیست.

تعجبی ندارد که تعداد زیادی از ویژگی های این دو دستگاه مشابه یکدیگر هستند زیرا هر دو برند متعلق به BBK Electronics می باشند. این روندی است که ما هر سال شاهد آن هستیم، نه تنها بین این برندها، بلکه شرکت های دیگری مانند اوپو که باز هم متعلق به شرکت مادر می باشند.

وان پلاس نورد ٢ با دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی روانه بازار می شود

نظر شما راجع به مشخصات وان پلاس نورد ۲ که قرار است به عنوان نسخه اصلاح شده و تغییر نام یافته ریلمی X9 Pro معرفی شود،‌ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

خوشم اومد نمی شد اون نسخه ی اسنپدراگون ۸۷۰ میداد اون موقع میخریدم😊

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی