حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

میزان فروش گوشی های هوشمند در نیمه اول امسال، از ۶۵٠ میلیون دستگاه می‌گذرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اسمارت‌فون

گوشی‌های هوشمند، بخش مهمی از زندگی انسان‌های امروزی است. اکثر افراد، دسته اعظمی از کارهای خود را به وسیله این گجت‌ها انجام می‌دهند. اخیراً پیش بینی شده است که میزان فروش گوشی های هوشمند در نیمه اول سال جاری میلادی مشخص خواهد گذشت. در ادامه، به میزان فروش این محصولات در بازه زمانی مذکور می‌پردازیم.

میزان فروش گوشی های هوشمند در نیمه اول سال ٢٠٢١ میلادی

مدتی پیش، جدول میزان فروش گوشی‌های هوشمند برای سه ماهه اول سال جاری میلادی منتشر شده بود. این جدول، نشان می‌داد که در فصل اول سال ٢٠٢١ میلادی، حدود ٣۴٠ میلیون دستگاه گوشی هوشمند به فروش رسیده است. اما اکنون، با پیش بینی آمار جدیدتر و مهم‌تری مواجه هستیم.

 

جدول فروش موبایل در فصل اول ٢٠٢١: سامسونگ در صدر

 

به گزارش Gizmochina، پیش بینی شده است که میزان فروش گوشی های هوشمند در سراسر جهان و تا پایان نیمه اول سال جاری میلادی، از ۶۵٠ میلیون دستگاه بگذرد. بنابر گفته Digitimes، پیش بینی جدیدی از فروش گوشی‌ها در نیمه اول سال جاری میلادی صورت گرفته است. بر اساس این موضوع، گفته می‌شود که فروش گوشی‌های هوشمند در سال جاری میلادی، رشد قابل توجهی را نسبت به سال گذشته تجربه خواهد کرد. این میزان رشد، برابر با ۶.۴ درصد می‌باشد. احتمال می‌رود که طی سال جاری میلادی، شاهد فروش ١.٣٢ میلیارد گوشی هوشمند باشیم!

همچنین انتظار می‌رود که رهبران فروش گوشی‌های هوشمند، رشد عظیمی را تجربه کنند. ۵ برند برتر تولید گوشی‌های هوشمند در جهان عبارتند از: سامسونگ، اپل، شیائومی، اوپو و ویوو. این رشد، بیشتر در فروش شیائومی تأثیر خواهد گذاشت. به طوری که این کمپانی، فروش دو برابری را نسبت به سال گذشته تجربه خواهد کرد. در این گزارش، اشاره شده است که میزان فروش گوشی های هوشمند مجهز به فناوری 5‌G، حدود ۵٠٠ تا ۵٢٠ میلیون دستگاه خواهد بود. این رقم، از رشد فروش چشمگیر گوشی‌های 5G حکایت دارد. به طوری که شاهد وقوع رشد مثبت ٧٠ تا ٨٠ درصدی نسبت به سال قبل هستیم. همچنین انتظار می‌رود که اپل با عرضه گوشی‌های 5G خود، بیش از پیش پیشروی کند. اگر به یاد داشته باشید، گفته بودیم که اپل در صدر جدول تولید کنندگان گوشی‌های 5G قرار دارد.

 

اپل، سامسونگ را در فروش گوشی های 5G کنار زد

 

در نهایت، از سوی دیگر انتظار می‌رود که گوشی‌های منعطف نیز فروش ١٨ تا ٢٠ میلیونی را ثبت کنند. در حالی که پیش بینی می‌شود سامسونگ و کره‌ای‌ ها همچنان در صدر جدول باشند، سهم این کمپانی امسال به کم‌تر از ۴٠ درصد کاهش خواهد یافت. بنابراین، کار سامسونگ کمی سخت‌تر از قبل می‌شود. توجه داشته باشید که تمام این آمارها، صرفاً پیش بینی هستند. ممکن است که شاهد ثبت ارقام متفاوتی از این اعداد باشیم. با این حال، این پیش بینی محتمل‌ترین مورد است.

نظر شما در مورد میزان فروش گوشی های هوشمند در سال جاری میلادی چیست؟ فکر می‌کنید که کدام برند، بیش‌ترین پیشرفت را در این بین تجربه خواهد کرد؟ انتظار چه نوآوری را در بازار گوشی‌های هوشمند دارید؟ از نظر شما، کدام کمپانی از شایستگی بیشتری برای موفقیت در بازار گوشی‌های هوشمند برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️