حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

افزایش فروش گوشی‌های منعطف سامسونگ به طور چشمگیر

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، عملکرد تجاری شرکت ها

سامسونگ یکی از اولین برندهای مطرح بازار موبایل در جهان بود که به صورت جدی وارد برنامه توسعه و عرضه گوشی‌های منعطف شد. با پیشرفت و تحول این بخش، حال ما شاهد افزایش فروش گوشی‌های منعطف سامسونگ به طور چشمگیری هستیم. در ادامه، به جزئیات این رخداد برای سامسونگ می‌پردازیم.

افزایش فروش گوشی‌های منعطف سامسونگ به طور قابل توجه

هم اکنون، برترین گوشی منعطف سامسونگ، گلکسی زی فولد ٣ است.

 

گلکسی زد فولد ۳ سامسونگ رسما معرفی شد: گوشی تاشو 5G و ضدآب

 

به نقل از Phonearena، با افزایش ۴٠٠ درصدی عرضه گوشی‌های منعطف سامسونگ در سال ٢٠٢١، سامسونگ با گوشس‌های تاشوی 5G خود، به یک رکورد جدید دست یافته است. در سال ٢٠١٩، پس از تأخیر برای رفع برخی از مشکلاتی که توسط اینفلوئنسرها کشف شد، سامسونگ گلکسی فولد را سرانجام عرضه کرد. در این گوشی، فضای زیادی برای بهبود وجود داشت. به خصوص با صفحه نمایش خارجی ۴.۶ اینچی که برای تایپ راحت، بسیار کوچک بود. بنابراین، زمانی که سامسونگ گلکسی زی فولد ٢ را در سال ٢٠٢٠ عرضه کرد، اندازه صفحه نمایش خارجی به 6.2 اینچ افزایش یافته بود و تقریباً اندازه کامل پنل را پوشش داد.

این در حالی بود که اندازه صفحه نمایش داخلی از 7.3 اینچ، به 7.6 اینچ رسید. سامسونگ همچنان به افزودن نوآوری‌ها به گوشی‌های تاشوی خود، علاقه نشان می‌دهد. سامسونگ رفرش ریت 120 هرتزی را به صفحه نمایش خارجی گوشی منعطف جدیدش اضافه کرد تا با رفرش ریتی که قبلاً در صفحه نمایش تبلت‌هایش هم ارائه شده بود، مطابقت داشته باشد. همچنین کره‌ای‌ها یک گزینه 512 گیگابایتی را نیز به خط تولید خود اضافه کردند.

اما در مورد Galaxy Z Flip 3 هم باید صحبتی داشته باشیم! بزرگترین پیشرفت در این مدل، علاوه بر تجربه کاربری متفاوت از قبل روی صفحه نمایش خارجی، قیمت گذاری مناسب آن در مدل پایه، با برچسب قیمتی 999.99 دلار بود. در هر دو مدل همچنین برای اولین بار در تاریخ گوشی‌های هوشمند منعطف، استاندارد مقاومت در برابر آب IPX8 را اضافه کردند.

نتیجه نهایی، نتیجه بسیار بهبود یافته‌ای برای کسب و کار تاشوهای سامسونگ در سال 2021 بود. در حالی که این شرکت درآمد دقیق قابل انتساب به دستگاه های تاشو خود را منتشر نکرد، این شرکت اشاره کرده است که در اولین ماه عرضه منعطف‌های جدید آن‌ها، فروش هر دو مدل گلکسی زی فولد ٣ و گلکسی زد فلیپ ٣، از کل فروش انباشته دستگاه‌های تاشوی سامسونگ در سال 2020 فراتر رفته است.

دیروز، سامسونگ یک پست وبلاگ جدیدی منتشر کرد که با استناد به داده‌های Counterpoint Research، بیان می‌کرد که محموله‌های عرضه شده دستگاه‌های تاشوی آن در سال 2021، چهار برابر تعداد تحویل‌شده در سال 2020 بوده است. این بالاتر از پیش‌بینی افزایش سه برابری فروش توسط تحلیل‌گران بوده است. خبر مهم در این جا، این است که گوشی‌های تاشو، بیش از حد انتظار به جریان اصلی محصولات سامسونگ تبدیل شده‌اند و لزوماً دیگر به عنوان یک دستگاه تاشو و جدا از بازار دیده نمی‌شوند. در واقع، نوآوری در گوشی‌های تاش، و مصرف کنندگان را به سمت تغییر برند گوشی سوق می‌دهد. بر اساس آمار خود سامسونگ، بیش از 50 درصد از مشتریانی که برای خرید زی فلیپ 3 اقدام به خرید این گوشی منعطف کرده‌اند، برند گوشی هوشمند خود را تغییر داده‌اند. در همین بین، بیش از ۴٠ درصد از تعداد مصرف کنندگانی که برای خرید گلکسی اس 21 اقدام کرده‌اند، دست به تغییر برند گوشی خود زده‌اند.

سامسونگ می گوید که توضیح ساده برای افزایش فروش عظیم این گوشی‌ها، این است که هر دو دستگاه سری گلکسی Z ویژگی‌های متمایزی را ارائه می دهند که برای گروه مشتریان خاص جذاب است؛ به گونه‌ای که هیچ گوشی هوشمند دیگری را قبلاً تا این حد دوست نداشته است.

سامسونگ یک نظرسنجی از خریداران انجام داد و متوجه شد که مصرف‌کنندگان گلکسی زی فلیپ ٣ را به دلیل طراحی شیک، قابل حمل بودن دستگاه و ابداعی شکل تاشوی تاشو خریداری کرده‌اند. خریداران گلکسی زی Flip 3 همچنین توسط صفحه نمایش ثانویه بزرگ‌تر آن جذب شدند که به کاربران امکان می‌دهد بدون نیاز به باز کردن دستگاه، کارهای بیشتری را انجام دهند.

این یک ویژگی مهم به ویژه برای کسانی بود که وقتی تلفن را باز می‌کنند، نگران حریم خصوصی خود هستند. این‌ها، چیزهایی بودند که مشتریان را به Galaxy Z Fold 3 و Galaxy Z Flip 3 جذب کرده‌اند. بنابراین چه چیزی خریداران Galaxy Z Fold 3 را برای خرید آن دستگاه جذب کرد؟ خب، این نظرسنجی‌ها نشان دادند که مصرف کنندگان توسط نمایشگر بزرگ گوشی که چندین مزیت را برای کاربران به همراه دارد. از جمله این بهبودها، می‌توان به عملکرد پیشرفته مالتی تسکینگ و بهره وری از قابلیت‌های جدید مانند قلم استایلس S-Pen اشاره کرد. سامسونگ حتی با گفتن این جمله که «روشن است که هر دو دستگاه به مصرف کنندگان، انگیزه بیشتری می‌دهند تا به گوشی‌های تاشو روی بیاورند.

حتی اگر این به معنای تغییر برند یا سیستم عامل گوشی باشد که این حتی به آیفون‌ها هم ضربه می‌زند.

سامسونگ بر این باور است که علاقه به دستگاه‌های تاشو در آینده افزایش خواهد یافت. زیرا مردم، بیشتر در مورد کارهایی که این دستگاه‌ها می‌توانند انجام دهند، یاد می‌گیرند. این شرکت، می‌گوید که نوآوری‌هایی دارد که در سال‌های آینده راه خود را به مشتریان باز خواهد کرد. سامسونگ به لطف موفقیتی که در صنعت گوشی‌های تاشو داشته است، اعتماد به نفس بالایی را در این بخش به دست آورده است.

سامسونگ با اتکا به این موضوع و اطمینان به خود، می‌گوید که با فناوری‌های پیشگامانه‌تر، همچنان در رده تاشوها پیشتاز خواهد بود. سامسونگ برای اینکه بتواند به نوآوری در این فضا ادامه دهد، می‌گوید که همزمان با توسعه‌دهندگان اپلیکیشن‌ها و شرکت‌هایی در این صنعت مانند گوگل، سرمایه‌گذاری زیادی در تحقیق و توسعه، کارهای مهمی را انجام می‌دهد. صحبت از گوگل شد، این شرکت همچنان به همکاری با سامسونگ برای بهینه سازی برنامه های محبوب خود مانند Gmail، YouTube، Duo و Maps برای فرم فاکتور تاشو ادامه می‌دهد!

نظر شما در مورد افزایش فروش گوشی‌های منعطف سامسونگ چیست؟ آیا شما طرفدار گوشی‌های منعطف سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️