حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سرفیس Duo 2 مایکروسافت با تراشه پرچمدار و دوربین پنل پشتی تا اواخر امسال عرضه می شود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، مایکروسافت

به استثنا چندین افشا جزئي، مایکروسافت سرفیس Duo 2 تا حد زیادی یک دستگاه ناشناخته و مرموز است. گزارشات معدودی که تاکنون به دست آمده تنها نشان می دهد که دستگاه هیبریدی جدید شرکت ساکن ردموند، از اتصال 5G پشتیبانی کرده و دارای پردازنده سریعتر و دوربین بهتر می باشد. اکنون اما، به لطف Windows Central سرانجام اطلاعات مشخصی در مورد این دستگاه بدست آمده است.

سرفیس Duo 2 مایکروسافت

طبق اطلاعات منابع مطلع، قدرت دستگاه دو صفحه ای که با نام رمز Zeta نیز شناخته می شود، توسط یک چیپست پرچمدار تأمین خواهد شد. این بدان معناست که ما می توانیم انتظار پردازنده پرچمدار اسنپدراگون ۸۸۸ و یا حتی +۸۸۸ معرفی نشده را داشته باشیم. همچنین شایعه شده است که Duo 2 دارای NFC بوده که برای پرداخت های خود می توانید از آن استفاده کنید.

از منظر طراحی، انتظار نمی رود که این مدل تفاوت زیادی با نسخه فعلی داشته باشد، اما می توانیم منتظر تغییرات ظریف مانند نمایشگرهای کمی بزرگتر با لبه های گرد و حاشیه های نازک تر برای ظاهری تصفیه شده تر باشیم.

تصویر احتمالی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

تصویر احتمالی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

نسل فعلی Surface Duo مایکروسافت، در پنل پشتی خود فاقد دوربین است و دوربین سلفی ۱۱ مگاپیکسلی آن نیز، عملکرد بسیار ضعیفی دارد. در حالی که آخرین گزارش مطرح شده در مورد جزئیات این دستگاه تا حدودی گنگ می باشد، اما بیان می کند که نسل بعدی این دستگاه، یک آرایه دوربین خارجی با قابلیت های کلیدی به منظور بهبود عکاسی دریافت خواهد کرد.

انتظار می رود سرفیس Duo 2 با اندروید 11 از پیش نصب شده، عرضه گردد و با توجه به اینکه سال گذشته، مایکروسافت یک شرکت نرم افزاری را برای کار بر روی سیستم عامل این دستگاه تصاحب کرد، می توان احتمال داد که رابط کاربری و سیستم عامل سرفیس آینده، چیزی بیش از تغییرات اندک در اندروید خام باشد.

طبق انتظارات، Surface Duo 2 در نیمه دوم سال جاری، احتمالاً حدود سپتامبر و اکتبر، معرفی و روانه بازار خواهد شد. اگرچه شایعات بیان می کنند که مایکروسافت می تواند سرفیس دو ۲ را به یکی از بهترین گوشی های هوشمند سال 2021 تبدیل کند، اما اگر این امر منجر به افزایش قیمت احتمالی این دستگاه شود، می توان به موفقیت تجاری آن لطمه بزند. مدل اصلی، سال گذشته و با برچسب قیمتی 1400 دلار معرفی شد که نسبت به کارایی و قابلیت هایش، بیش از حد گران بود؛ اگرچه همین مدل در حال حاضر با قیمتی معادل نصف مقدار اولیه خود، به فروش می رسد.

بروزرسانی Surface Duo مایکروسافت این دستگاه را به Xbox قابل حمل تبدیل می کند

نظر شما راجع به معرفی سرفیس Duo 2 مایکروسافت با ویژگی هایی مانند تراشه پرچمدار و دوربین باکیفیت پنل پشتی که نسخه اول از کمبود آنها رنج می برد، چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی