حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیا گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo 2 توقف تولید خورده است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

سرفیس Duo محصول جالبی است که همزمان خیلی عجیب هم به نظر می‌رسد. هر از چندگاهی موجودی این گوشی تاشو مایکروسافت تمام می‌شود و پس از مدتی در دسترس نبودن برای خرید، کاربران تصور می کنند که این محصول به پایان عمر خود رسیده است. اما آیا این بار واقعا گوشی تاشو مایکروسافت Surface Duo 2 توقف تولید خورده است؟

توقف تولید مایکروسافت Surface Duo 2 صحیح است؟

گزارش‌های متعددی گفته‌اند که این شرکت در حال حاضر روی Surface Duo 3 کار می کند. در این میان، اگر شما بخواهید نسل فعلی این دستگاه یعنی Surface Duo 2 را تهیه کنید، تنها می‌توانید یک مدل دست دوم را از فروشگاه‌هایی چون آمازون و eBay بخرید.

به نظر می رسد مایکروسافت بیشتر موجودی Surface Duo 2 خود را فروخته است و گزارش Windows Central نشان می دهد که تولید آن به پایان رسیده است. این دستگاه در اکثر خرده‌فروشی‌ها موجود نیست اما نمونه‌های دست دوم آن در برخی فروشگاه‌های آنلاین وجود دارد.

Surface Duo 2

Surface Duo 2

مایکروسافت می‌گوید Surface Duo 2 همچنان محصول مهم آن‌هاست

در همین حال مایکروسافت پس از انتشار این گزارش عنوان کرد که Surface Duo 2 یکی از محصولات مهم آن‌هاست و قرار نیست که توقف تولید بشود.

بازخورد رسمی مایکروسافت به این گزارش این است:

“ما می دانیم که عرضه این محصول و در حال حاضر در بازارهای مختلف با کمبود موجودی مواجه است. در حالی که در حال حاضر اطلاعات موجودی محصول را برای به اشتراک گذاشتن نداریم، Surface Duo همچنان بخش مهمی از سبد محصول سرفیس است.”

مایکروسافت Surface Duo 2 پاییز سال گذشته معرفی شد و پس از این مدت کوتاه و آن هم بدون جانشین خیلی بعید به نظر می‌رسد که توقف تولید بخورد. نظر شما چیست؟ این محصول برای شما جذاب است؟ برای آن راه موفقیت می‌بینید؟

مایکروسافت سرفیس Duo 2 رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸، دوبین سه‌گانه و پشتیبانی از 5G و قلم

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)