حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Duo میان رده کنسل شده برای مدتی در eBay ظاهر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

سری مایکروسافت Surface Duo، برداشت منحصربه‌فرد غول نرم‌افزاری از یک گوشی تاشو خاص است؛ با یک لولای فیزیکی کتاب‌مانند و دو نمایشگر مجزا به‌جای یک نمایشگر تاشو. بااین‌حال، این دستگاه‌ها در ابتدا بسیار گران بودند و قیمت مدل پایه آن‌ها از 1400 دلار شروع می‌شد. به‌تازگی اما، یک دستگاه مایکروسافت Surface Duo میان رده که عرضه آن کنسل شده است، برای مدت کوتاهی در eBay ظاهر شده که طراحی آن با دوربین دوگانه و قاب پلاستیکی را نشان می‌دهد.

مایکروسافت Surface Duo میان رده

طبق گزارش Windows Central، یک دستگاه میان رده Surface Duo که تولید آن متوقف شده، به‌تازگی در eBay ظاهر شده است. با وجود حذف این کالا در وب‌سایت مذکور، تنها مدتی پس از فروش آن، کاربری موفق شد تا عکس‌های آن را ذخیره کند.

طبق اطلاعات این منبع، این دستگاه با نام رمز Cronos قرار بود اواخر امسال به‌عنوان جایگزین ارزان‌تری برای Surface Duo 2 به‌فروش برسد. همان‌طور که گفته شد، این دستگاه از نمایشگر تخت با همان لولای معروف، بدنه پلاستیکی و ترکیب دوربین دوگانه بهره برده و از یک پردازنده نامشخص از سری اسنپدراگون استفاده می‌کند. بااین‌حال، محدوده قیمت دقیقی برای Surface Duo میان‌رده ذکر نشده است، بنابراین مشخص نیست که آیا این دستگاه شماری از مشخصات برادر بزرگ‌تر خود را به ارث مي‌برد یا خیر.

Surface Duo میان‌رده در اواخر سال 2021 کنسل شد تا مایکروسافت بتواند بر روی Surface Duo پیشرفته‌تر (احتمالاً Surface Duo 3) تمرکز کند. ظاهراً عرضه این محصول برای سال آینده برنامه‌ریزی شده است.

مایکروسافت Surface Duo میان رده

مایکروسافت Surface Duo میان رده

تاکنون یک دستگاه میان‌رده از سری Surface Duo مایکروسافت عرضه نشده، که ممکن است خبر خوبی باشد. Surface Duo اولیه مایکروسافت زمانی که برای اولین بار عرضه شد، دستگاه بسیار نامناسبی بود و Surface Duo 2 نیز وضعیت مشابهی داشت. احتمال اینکه سومین مدل Surface Duo دوباره با تعداد زیادی از مشکلات عرضه شود، چندان دور از ذهن نیست.

نظر شما پیرامون مایکروسافت Surface Duo کنسل شده در رده میانی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی