حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت هنوز از ایده سرفیس Duo ناامید نشده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | مایکروسافت

مایکروسافت محصولات سخت افزاری جذابی طراحی و تولید می کند اما هیچ کدام در زمینه خود و حداقل از نظر تعداد فروش، موفق نیستند. با این حال در این مجموعه شاید بتوان گفت که Surface Duo یکی از غیرموفق‌ترین‌ها بود. شنیده ها به ما می‌گویند که مایکروسافت هنوز از ایده سرفیس Duo ناامید نشده است.

سرفیس Duo

یک سال از عرضه نسل دوم سریس Duo می گذرد. هر چند فروش این محصول خیلی منظم نبود و با توجه به دیگر محصولات رقبا حرف زیادی برای گفتن ندارد، اما به نظر می رسد که Microsoft دست از ایده خود بر نمی‌دارد.

در حقیقت باید گفت که سری گوشی‌های تاشو Surface Duo در لیگ مخصوص به خود بازی می کند. فرم‌فکتور منحصر به فرد این دستگاه دو صفحه نمایشگر مجزا دارد که وقتی محصول کاملا باز باشد می تواند نمای بزرگتری به شما بدهد. هر چند شما می توانید آن را ۳۶۰ درجه بچرخانید و از یک نمایشگر که به سمت شماست استفاده کنید.

مایکروسافت سرفیس Duo 2

مایکروسافت سرفیس Duo 2

با این حال، متفاوت بودن لزوماً به معنای بهتر بودن نیست. سری Surface Duo در طول دو نسل خود نتوانسته نگرانی‌های عمده‌ای مانند بهینه‌سازی نرم‌افزار، عملکرد سخت افزاری و قیمت را برطرف کند.

به دلایلی که گفتیم، وقتی Surface Duo 2 برای چند هفته متوالی در وب سایت رسمی مایکروسافت موجود نبود، بسیاری تصور می کردند که این پایان دستگاه جاه طلبانه است که ماهیت نوآورانه آن نتوانست اجرای ضعیف آن را جبران کند.

با این حال، به نظر می رسد که این پایان کار مایکروسافت سرفیس Duo نیست. به گزارش Windows Central، مایکروسافت رسما شایعات مربوط به توقف تولید Surface Duo را تکذیب کرد.

علاوه بر این مایکروسافت تعهد خود را برای “به روز رسانی و نوآوری در این فرم‌فکتور” مجدداً تأیید کرده است.

مایکروسافت سرفیس Duo 2 رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸، دوبین سه‌گانه و پشتیبانی از 5G و قلم

بنابراین، نه تنها خط تولید سرفیس Duo زنده است، بلکه ممکن است در آینده ای نزدیک شاهد Surface Duo 3 جدید نیز باشیم.

این گزارش همچنین به احتمال استفاده از صفحه نمایش تاشو جدید در نسل بعدی Surface Duo اشاره می کند که آن را با چیزی مانند Galaxy Z Fold 4 مطابقت می دهد.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید سرفیس Duo 3 می تواند جانی تازه به موبایل‌های تکراری و یک شکل ما بدهد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)