حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مایکروسافت Surface Duo 2 از سه سال پشتیبانی نرم افزاری بهره مند خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، مایکروسافت

مایکروسافت، به صورت متمرکز گوشی‌های هوشمند را تولید نمی‌کند. این کمپانی، چندی پیش از گوشی تاشوی جدید خود پرده برداشت. بر اساس گفته‌های رسمی مایکروسافت، گوشی تاشوی جدید این کمپانی از سه سال پشتیبانی نرم افزاری بهره خواهد برد. اما جزئیات این پشتیبانی نرم افزاری مایکروسافت Surface Duo 2 چیست؟

مایکروسافت Surface Duo 2 از سه سال پشتیبانی نرم افزاری بهره مند می‌شود!

مایکروسافت در مراسم ٣١ شهریور خود، از گوشی Surface Duo 2 پرده برداری کرد. این گوشی، مجهز به تراشه Snapdragon 888 و اینترنت 5G است.

 

مایکروسافت سرفیس Duo 2 رسما معرفی شد: اسنپدراگون ۸۸۸، دوبین سه‌گانه و پشتیبانی از 5G و قلم

 

اکنون Android Authority می‌گوید مایکروسافت اخیراً از گوشی سرفیس Duo 2 با ارتقاء اساسی بخش‌های مختلف رونمایی کرد. اما این گوشی چه پیشرفتی در بخش پشتیبانی نرم افزاری دارد؟ خب، ردموندی‌ها به این سؤال ما پاسخ داده‌اند! نماینده رسمی مایکروسافت در پاسخ به سؤالی در مورد میزان تعهدات مایکروسافت در قبال سرفیس Duo 2 گفته است:

ما متعهد به ارائه سه سال به روزرسانی سیستم عامل و به روزرسانی امنیتی هستیم.

این بیانیه، با آنچه که مایکروسافت در مورد Surface Duo نیز گفته بود، مطابقت دارد. در هر صورت، این میزان از تعهد برای ارائه به روزرسانی‌ها، نشان از پشتیبانی طولانی‌تر گوشی‌های تاشوی سرفیس مایکروسافت مانند برخی از کمپانی‌ها، مانند سامسونگ و وان پلاس دارد. در مقابل، برای ارائه به روزرسانی‌های امنیتی مایکروسافت به اندازه سامسونگ متعهد نیست. چرا که سامسونگ تصمیم دارد برای گوشی‌های گران قیمت‌تر خود، ۴ سال به روزرسانی امنیتی را منتشر کند. اما همچنان عملکرد مایکروسافت در پشتیبانی نرم افزاری قابل تقدیر است.

در همین حین، مایکروسافت به مرجع این خبر گفته است که تا پایان سال، آپدیت اندروید ١١ سرفیس Duo را نیز منتشر می‌کند. البته اگر بخواهید ارائه آپدیت نهایی اندروید ١٢ را تا یک یا دو ماه آینده در نظر بگیرید، این موضوع کمی ناامید کننده است. بنابراین، انتظار داریم که مایکروسافت میزان سرعت انتشار آپدیت‌های خود را بهبود ببخشد و آپدیت اندروید ١٢ را در اسرع وقت برای سری سرفیس Duo منتشر کند. در کل، Microsoft Surface Duo 2 در بخش‌های مختلفی از پیشرفت بهره مند شده است. بنابراین، ارتقاء سرعت در انتشار به روزرسانی‌ها نیز یک مزیت دیگر خواهد بود. این گوشی، تا اندروید ١۴ را به صورت به روزرسانی دریافت می‌کند.

نظر شما در مورد این میزان از پشتیبانی نرم افزاری سرفیس Duo 2 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️