حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC به صورت جهانی ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | اندروید ۱۱، پوکو

پوکو، یک زیر مجموعه سازنده دستگاه‌های اقتصادی از شیائومی است. این کمپانی، عموما به دلیل عرضه محصولاتی با ارزش خرید بالا شناخته می‌شود. اخیراً یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های پوکو، یعنی Poco X3 NFC آپدیت اساسی جدیدی را دریافت کرده است. در ادامه، به جزئیات آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC خواهیم پرداخت.

آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC به صورت جهانی و پایدار

پوکو ایکس ٣ NFC، یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های کمپانی پوکو در بازار گوشی‌های رده میانی است. وجود رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و تراشه ٨ نانومتری Snapdragon 732G، از مشخصات بارز این گوشی پر فروش و محبوب است.

 

گوشی پوکو X3 NFC با Snapdragon 732G رسما رونمایی شد

 

اگر یادتان باشد، این گوشی در ابتدا با سیستم عامل اندروید ١٠ ارائه شده بود. اما بر اساس گزارشات جدید MIUI Download، زمان انتشار آپدیت اندروید ١١ پوکو X3 NFC فرا رسیده است. بنابراین، شاهد انتشار اولین به روزرسانی اساسی Poco X3 NFC در سطح جهان هستیم. برخی کاربران این گوشی، از دریافت این به روزرسانی نیز خبر داده‌اند. با این وجود، تمام کاربران به طور همزمان این به روزرسانی را دریافت نمی‌کنند. اما تا هفته‌های آینده اکثر کاربران آن را دریافت خواهند کرد.

حجم دانلود به روزرسانی اساسی جدید این گوشی، برابر با ٢.٢٨ گیگابایت می‌باشد. به روزرسانی مذکور، به صورت جهانی منتشر شده است. وصله امنیتی مه سال ٢٠٢١ میلادی در این بسته ارائه شده است. با انجام این به روزرسانی، نسخه فریمور دستگاه به “V12.0.1.0.RJGMIXM” است. اسم رمز Poco X3 NFC، همان Surya می‌باشد. انجام این به روزرسانی، سبب پیشرفت گوشی در میزان پایداری عملکرد است. در نهایت، پیشنهاد می‌شود که این به روزرسانی را برای افزایش پایداری انجام دهید. متأسفانه آپدیت رابط کاربری MIUI 12.5 برای این گوشی همچنان منتشر نشده است. بنابراین، باید زمان بیشتری را به انتظار انتشار این به روزرسانی نشست.

پوکو ایکس ٣ NFC

پوکو ایکس ٣ NFC

نظر شما در مورد پشتیبانی پوکو از محصولاتش چیست؟ آیا شما این به روزرسانی اساسی را دریافت کرده‌اید؟ کدام گوشی پوکو را بیشتر می‌پسندید؟ فکر می‌کنید که این گوشی به روزرسانی سیستم عامل اندروید ١٢ را هم دریافت کند؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

مبارک دارندگانش👏🏼🙏🏼

ali_s

خب لامصب انقد طولش دادی برا اولین آپدیت حداقل می یو آی ۱۲.۵ هم باهاش میدادی

M.Y

چند روز پیش دیدم برای یکی از دوستام اومده بود این آپدیت

Farcry

همین یک ساعت پیش نصبش کردم.مصرف باتری که تغییری نکرده و همچنان جالب نیست ولی ژست های حرکتی که اضافه شده بهش خوبه.
البته به شدت کپی ios هست.من همیشه میگفتم الهام ولب این ۱۰۰ درصد کپیه! چون همین الان ژست های حرکتی که بهش اضافه شده روی آیپد ایر تست کردم کاملا کپی هست.
از اون خط که دقیقا اندازه خط ژست حرکتی آیفون هاست بگیرید تا رفتن به مولتی تستینگ و برنامه های ذخیره شده در رم.حتی این ویژگی توی ios که می شد با حرکت خط پایین به سمت چپ یا راست به برنامه های دیگه ذخیره شده در رم رفت هم بهش اضافه شده!
باید خودتون باهاش کار کنید تا بفهمید چقدر کپی ios شده

M.Y

حیف که ما با ios کار نکردیم که بفهمیم کپیه 😅😅

Mb.Pcr

آفرین به آی او اس
خب چیکار کنیم ؟

rezarz

دوستانی که هنوز این آپدیت براشون فعال نشده مراحل زیر را دنبال کنند
اول وارد تنظیمات بشید بعد وارد درباره گوشی بشید بعد وارد نسخه MIUI بشید بالا سمت چپ اون آیکون سه نقطه را بزنید بعد تنظیمات را انتخاب کنید و تیک گزینه دریافت زودهنگام به روزرسانی ها را فعال کنید امیدوارم تونسته باشم منظورم را برسانم و کمکی کرده باشم .

salehhf

واسه من هنوز نه اندروید ۱۱ امده نه miui ۱۲.۵ فقط یه اپدیت امد گفت برای امنیت کسی نمیدونه مشکلش چیه؟
این گزینه هم که گفتین فعالش کردم خیلی وقته

salehhf

برای من هنوز نه اندروید ۱۱ امده نه miui ۱۲.۵ فقط یه اپدیت امد گفت برای امنیت کسی نمیدونه مشکلش چیه؟
این گزینه هم که گفتین فعالش کردم خیلی وقته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️