حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 پوکو X3 NFC به زودی ارائه خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو، شایعات

آپدیت رابط کاربری MIUI 13 برای پوکو X3 NFC آماده بوده و به زودی منتشر خواهد شد. پوکو ایکس ۳ ان اف سی، یک تلفن هوشمند مقرون به صرفه با ویژگی های جذاب و قابل توجه است. این دستگاه علیرغم برخورداری از قیمتی اقتصادی، از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی، تراشه اسنپدراگون 732G و دوربین چهارگانه ۶۴ مگاپیکسلی بهره می‌برد. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم این گوشی محبوب سرانجام چه زمانی به روزرسانی MIUI 13 را دریافت خواهد کرد؟

آپدیت MIUI 13 پوکو X3 NFC کمتر از یک ماه دیگر عرضه خواهد شد

پوکو X3 NFC به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 مجهز شده بود. این تلفن هوشمند هم اکنون یک آپدیت اندروید و یک به روزرسانی MIUI را دریافت کرده است. در حقیقت کاربران این دستگاه هم اکنون از رابط کاربری MIUI V12.5.8.0.RJGMIXM و اندروید ۱۱ بهره می‌برند. احتمالا آپدیت اندروید ۱۲، آخرین به روزرسانی اندروید این گوشی هوشمند خواهد بود. اما انتظار داریم که Poco X3 NFC حتی رابط کاربری MIUI 14 را نیز دریافت کند.

پوکو X3 NFC هم اکنون از MIUI 12.5 برخوردار است

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده هم اکنون آپدیت MIUI 13 پوکو X3 NFC آماده است. این به روزرسانی در آینده ای نزدیک با بیلد نامبر V13.0.1.0.SJGMIXM در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. احتمالا آپدیت مذکور در اواسط آگوست (اواخر مرداد) به طور رسمی منتشر می‌شود. MIUI 13 ویجت، تصاویر پس زمینه و بسیاری از ویژگی های جدید را به تلفن هوشمند شما اضافه می‌کند. اگرچه به‌روزرسانی پایدار MIUI 13 برای POCO X3 NFC آماده است، اما آزمایش‌های بتای MIUI 13 این دستگاه همچنان ادامه دارد. در حال حاضر نسخه بتا این آپدیت منتشر شده است. وب‌سایت Xiaomiui ادعا می‌کند که این یه روزرسانی باعث افزایش پایداری Poco X3 NFC  خواهد شد.

آپدیت رابط کاربری MIUI 13 پوکو X3 NFC ابتدا برای کاربران Mi Pilots منتشر می‌شود. اگر باگ یا مشکلی وجود نداشت، پس از آن همه کاربران به این به روزرسانی دسترسی پیدا خواهند کرد. پس از ارائه رسمی این آپدیت، خواهید توانست آن را از طریق آپدیتر گوشی خود دانلود کنید. همچنین امکان استفاده از منابع دیگر (مانند اپلیکیشن های ثالت برای دانلود آپدیت) نیز وجود خواهد داشت.

گوشی پوکو X3 NFC با Snapdragon 732G رسما رونمایی شد

نظر شما چیست؟ سرعت شیائومی در ارائه آپدیت ها را چگونه ارزیابی می‌کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
salarsheikh

چرا هنوز برای گوشی نوت 9 پرو نسخه گلوبال نمیاد؟‌ کسی تاریخ رو می‌دونه که انتشار میشه؟ یا کسی که این گوشی رو داره بروزرسانی رو دریافت کرده یا نه؟ممنون میشم پاسخگو باشین،،،البته چند هفته پیش برای گوشی نوت ۹ اس اومد ولی تا حالا برای پرو خبری نیست روزی ۴ بار یا ۵ بار نگاه میکنم میگه هیچ بروزرسانی موجود نیست

سینا عطایی

سلام

همونطور که توی متن اشاره کردیم، شاید تا ۱ ماه طول بکشه که به همه کاربران برسه.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی