حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کوالکام اسنپدراگون ۷۳۲ جی / Snapdragon 732G رسما معرفی شد، یک تراشه 4G دیگر

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | پردازشگرها، کوالکام

کوالکام سال گذشته با چیپست اسنپدراگون ۷۳۲ جی اولین تراشه متمرکز بر بازی خود را معرفی کرد. این تراشه عملکرد گرافیکی خوب و ویژگی های خاص بازی برای گوشی های میان رده مانند گوگل Pixel 4a تامین شد. اکنون، این شرکت “جانیشن” آن را در قالب Snapdragon 732G معرفی کرده است. بله، کوالکام اسنپدراگون ۷۳۲ جی / Snapdragon 732G رسما معرفی شده و قرار است بهبود عملکرد خوبی برای گوشی های جدید میان رده داشته باشد. البته متاسفانه این تراشه 4G است.

اسنپدراگون ۷۳۲ جی

اسنپدراگون ۷۳۲ جی

اسنپدراگون ۷۳۲ جی

تراشه جدید یک بهبود افزایشی است که مسیر “Plus” را که توسط Snapdragon 855 Plus و Snapdragon 865 Plus برقرار شده است، طی می کند. Snapdragon 732G طرح CPU چیپست قدیمی را حفظ می کند (2x Cortex-A76 و 6x Cortex-A55)، اما کوالکام می گوید هسته “Prime” در چیپ ست جدید از ۲.۲ گیگاهرتز به ۲.۳ گیگاهرتز رسیده است. این نشان می دهد که هسته Cortex-A76 باقیمانده هنوز ۲.۲ گیگاهرتز است.

این شرکت همچنین تایید کرده است که تراشه دارای همان پردازنده گرافیکی Adreno 618 چیپست قدیمی است، اما با عملکرد 15 درصدی نسبت به تراشه قبلی ارایه می شود. اجازه بدهید یک مقایسه کلی بین اسنپدراگون ۷۳۲ جی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی داشته باشیم:

مقایسه کلی بین اسنپدراگون ۷۳۲ جی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی

مقایسه کلی بین اسنپدراگون ۷۳۲ جی و اسنپدراگون ۷۳۰ جی

در غیر این صورت، به نظر می رسد بقیه Snapdragon 732G با Snapdragon 730G یکسان است. این بدان معناست که شما یک طراحی ۸ نانومتر ، مودم X15 LTE (در اینجا 5G ندارید)، موتور هوش مصنوعی نسل چهارم کوالکام برای کارهای یادگیری ماشین و ویژگی های بازی Snapdragon Elite Gaming دارید. مورد دوم پشتیبانی از بازی های HDR ، برنامه های افزودنی ضد تقلب را برای تجربه بازی روان تر ارائه می دهد.

سایر ویژگی های قابل توجه شامل Quick Charge 4 Plus، قابلیت های صوتی aptX Adaptive و Qualcomm TrueWireless ، پشتیبانی Wi-Fi 6 و بلوتوث ۵.۱ است. در مورد ویژگی های دوربین، شما توانایی ضبط 4K HDR، پشتیبانی از دوربین دوگانه 22MP + 22MP یا پشتیبانی تک دوربین 48 مگاپیکسلی با پردازش چند فریم و قابلیت های عکاسی 192MP هستید.

نظر شما درباره تراشه اسنپدراگون ۷۳۲ جی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mb.Pcr

انگار یک بدافزار وارد کارخونه چیپست پزی اسنپدراگون شده
آخه این با 720gچه فرقی داره ؟
همه دنیا رسما رد دادن

pooria

کوالاکام کا خونه چیپست پزی نداره سامسونگ چیپستاشو میپزه
خدش فقط میگه چه کوفت و زهر ماری توش اضافه کن

Taha

کوالکام باید توی میان رده افکارشو بزاره کنار و دوباره از نو شروع کنه

Mahdi

افتضاح واقعی

sina1111

تستای فرنکی تک روی دایمنسیتی۸۲۰ رو دیدم و به این نتیجه رسیدم که چیپست های میان رده قبل از اون سو تفاهم بود =)))

Milad7

زیاد ارتقا خاصی نداشته

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)