حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با تراشه کوالکام و ۸ گیگابایت رم در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ردمی، شایعات

بر اساس گزارش ها، شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدیدی به نام ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ است. نام این دستگاه نشان می‌دهد که باید در سال آینده میلادی معرفی شود. این تلفن هوشمند اخیرا در چندین وب‌سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است. هم اکنون Redmi Note 11 Pro 2023 در وب‌سایت Geekbench مشاهده شده، که برخی از مشخصات آن را فاش می‌کند. برای جزئیات بیشتر همراه ترنجی بمانید.

اطلاعات ضد و نقیضی درباره تراشه ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ وجود دارد!

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ قبلاً در پایگاه‌های اطلاعاتی FCC، EEC، SIRIM و کنسول Google Play مشاهده شده بود. در حال حاضر یک گوشی هوشمند ردمی با شماره مدل 2209116AG در پایگاه داده Geekbench فهرست شده است. گمان می رود این مدل مشاهده شده، همان Redmi Note 11 Pro 2023 باشد. این تلفن هوشمند در وب‌سایت بنچمارک گیک بنچ، به ۸ گیگابایت حافظه رم و تراشه ۸ هسته ای کوالکام مجهز است. برد پردازشگر این دستگاه با اسم رمز «Sweet» دیده می‌شود. این نام مربوط به تراشه اسنپدراگون 732G می‌شود.

ردمی Note 11 Pro 2023 در گیک بنچ

اسنپدراگون 732G یک چیپست میان رده است، که بر اساس فرآیند ساخت مدرن ۸ نانومتری تولید می‌شود. پردازشگر مرکزی این یک چیپست هشت هسته ای، شامل دو هسته Cortex-A76 با سرعت حداکثر ۲.۳ گیگاهرتز و شش هسته کوچک تر Cortex-A55 با حداکثر سرعت ۱.۸ گیگاهرتزی می‌شود. البته نکته عجیب آنجاست که داده های کنسول Google Play نشان می‌دهند که تلفن هوشمند مذکور با تراشه قدیمی تر (۳ سال از عمر این چیپست می‌گذرد) اسنپدراگون ۷۱۲ عرضه خواهد شد. در نهایت باید دید که این گوشی هوشمند نیروی پردازشی خود را از کدام تراشه تأمین خواهد کرد.

همان‌طور که وب‌سایت Gizmochina در جدیدترین گزارش خود اشاره می‌کند، Redmi Note 11 Pro 2023 در بخش تک هسته ای موفق به کسب امتیاز ۵۶۱ و در بخش چند هسته ای موفق به دریافت امتیاز ۱۷۹۸ شده است. داده های گیک بنچ نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند به طور پیش فرض به اندروید ۱۱ مجهز خواهد بود. اما ما انتظار داریم که نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ با نسخه جدیدتری از اندروید به دست کاربران برسد. متاسفانه Geekbench اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه فاش نمی‌کند. امیدواریم در آینده نزدیک، جزئیات بیشتری درباره گوشی هوشمند آینده ردمی منتشر شود.

ردمی نوت ۱۱ پرو ۲۰۲۳ شیائومی به معرفی نزدیکتر شد

نظر شما درباره Redmi Note 11 Pro 2023 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی