حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٩ ارائه نخواهد شد!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۱، نوکیا

نوکیا مدت نسبتاً زیادی است که گوشی پرچمداری را در بازار گوشی‌های هوشمند ارائه نکرده است. این کمپانی، بیشتر برنامه‌های خود را به ارائه گوشی‌های اقتصادی‌تر معطوف کرده است. نوکیا ٩ پیورویو، آخرین گوشی پرچمدار نوکیا تاکنون محسوب می‌شود. حال، مشخص شده است که خبری از آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٩ نخواهد شد!

آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٩، یک رؤیای دست نیافتنی!

نوکیا ٩ پیورویو، چند سال قبل معرفی شد و ویژگی‌های قابل توجهی را به همراه داشت.

 

نگاه نزدیک به دوربین پنج گانه نوکیا ۹ (Nokia 9)

 

به گفته Android Authority، گوشی Nokia 9 Pureview، نزدیک‌ترین گوشی به رده پرچمداران بود که نوکیا تاکنون ارائه کرده است. اما پس از آن، پرچمدار دیگری از نوکیا ارائه نشد. این گوشی در سال ٢٠١٩ میلادی، با وعده دریافت سه به روزرسانی اساسی اندروید ارائه شد: آپدیت‌های اندروید ٩، اندروید ١٠ و در نهایت، اندروید ١١!

با این حال، آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٩ هرگز ارائه نمی‌شود! در همین راستا، کمپانی HMD Global در سایت رسمی خود بیانیه‌ای را با این مضمون منتشر کرده است:

ناسازگاری‌های موجود میان دوربین و نرم افزار در به روزرسانی اندروید ١١، منجر به ایجاد ریسک و خطر برای کاربران می‌شود و این جزو استانداردهای ما نیست.

مشکلات مربوط به دوربین اصلی پنج گانه این گوشی، احتمالاً ناشی از این واقعیت است که کنترل اوضاع به روزرسانی اساسی این گوشی، از دست نوکیا در رفته است. بدون فراهم شدن شرایط لازم برای ارائه این به روزرسانی، بنابراین باید قید آن را زد. در نتیجه، نوکیا حاضر نیست تا هزینه و سرمایه بیشتری را برای ارائه آپدیت جدید نوکیا ٩ وقف کند.

اما در مقابل، Nokia 9 Preview همچنان به روزرسانی‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. اما این گوشی، تا ابد در اندروید ١٠ باقی خواهند ماند. منبع این خبر، با HMD Global تماس گرفته است تا از جزئیات بیشتری با خبر شود و آن را به اشتراک بگذارد.

اما ظاهراً نوکیا قصد دارد تا جبران مافات کند. درست است که آپدیت اندروید ١١ نوکیا ٩ کنسل شده است. اما این کمپانی، یک کد تخفیف را برای دارندگان این گوشی در نظر گرفته است. در نتیجه، کاربران این گوشی می‌توانند با کد تخفیف ۵٠ درصدی و برای جبران عدم عمل به وعده، گوشی نوکیا XR20 را تهیه کنند.

به همین صورت، تنها کافیست تا به سایت HMD Global مراجعه کنید و با ارائه اطلاعات لازم در مورد نوکیا ٩ خود، کد تخفیف مربوطه را دریافت کنید. مشخص نیست که این موضوع، شامل ایران نیز می‌شود یا خیر. با این وجود، ارائه نوکیا XR20 به جای اندروید ١١ برای نوکیا ٩، جایگزین مناسبی نیست. زیرا این دو گوشی، از زمین تا آسمان فرق دارند! در حالی که هر کسی سلیقه‌ای دارد، اما بسیاری حاضر نیستند تا گوشی پرچمدار خود را با یک دستگاه میان رده تعویض کنند! علاوه بر این، چه کسی تضمین می‌دهد که همین بلا در آینده بر سر Nokia XR20 نیاید؟

نظر شما در مورد عدم ارائه آپدیت اندروید ١١ برای نوکیا ٩ چیست؟ آیا ارائه کد تخفیف، می‌تواند دردی از کاربران Nokia 9 Preview دوا کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️