حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض ببینید

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

هفته پیش بود که برای شما نوشتیم سری گلکسی Tab S8 سامسونگ به پرچمداری گلکسی Tab S8 Ultra در راه ا‌ست. این تبلت بزرگ ۱۴.۶ اینچی طراحی خاصی در بخش نمایشگر خواهد داشت. اینجا می توانید رندر طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا سامسونگ را با ناچ عریض ببینید.

طراحی گلکسی تب اس ۸ اولترا

خانواده تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 با ۳ عضو در راه است. پرچمدارترین آن ها اما طراحی زیر را دارد. حاشیه های نمایشگر آنقدر کم است که سامسونگ دست به دامن ناچ شده است، آن هم ناچ عریض. شاید بپرسید چرا باید ۲ دوربین سلفی وجود داشته باشد؟

قابلیت Center Stage در آیپد پرو ۲۰۲۱ به شما کمک می کند تا مرکز کادر باشید. یا حتی اگر کسی به کادر اضافه می شود، کادر بزرگتر شود. این به لطف دوربین فوق عریض آن ممکن است. شاید سامسونگ بخواهد چنین ویژگی را ارایه دهد. به نظر من این می تواند خیلی مهم باشد.

Galaxy Tab S8 Ultra

Galaxy Tab S8 Ultra

این تبلت، پرچمدار سری گلکسی Tab S8 سامسونگ خواهد بود. طبق این اطلاعات، نمایشگری ١۴.۶ اینچی از نوع OLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی در نسخه اولترای Tab S8 استفاده می‌شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر، کم‌تر از همیشه شده‌اند و به ۵.۵ میلی متر رسیده‌اند.

وزن Tab S8 Ultra، برابر با ۶۵٠ گرم است. باتری آن احتمالا بزرگ و ١٢٠٠٠ میلی آمپر ساعت است. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد نسخه‌ای از این تبلت را با ١٢ گیگابایت حافظه رم به همراه ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که طراحی برای تبلت سامسونگ مناسب است؟ ناچ دوگانه عریض برای شما جذاب است یا فکر می کنید سامسونگ می باید آن را در حاشیه دستگاه بگنجاند؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

قشنگه .

خیلی قشنگه ولی یه چیزش عجیبه.
درسته تبلت واسه استفاده افقی بیشتر استفاده میشه ولی وجود ناچ تو اون شرایط یکم ازش خوشم نیومد کاش اون ناچ رو تو حالت عمودی میذاشت.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)