حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصویر رسمی تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra اتفاقی لو رفت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، سامسونگ، شایعات

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra مدت زیادی است که در کارخانه شایعات حضور دارد. این خانواه تبلت پرچمدار سامسونگ احتمالا همراه با خانواده موبایل های پرچمدار Galaxy S22 معرفی شوند. به دلیل همین نزدیک بودن معرفی امروز تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra اتفاقی و توسط خود شرکت لو رفت.

تبلت سامسونگ Galaxy Tab S8 Ultra

پس از شایعات بی‌شمار، رندرها و حتی دیده شدن در واقعیت، سامسونگ اقدام به انتشار تصویری رسمی از Galaxy Tab S8 Ultra در صفحه پشتیبانی خود در ایالات متحده کرد. ما این تبلت ناچ دار را در کنار گوشی هوشمند سامسونگ می بینیم.

تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا

تبلت گلکسی تب اس ۸ اولترا

با توجه به متن اختصاص داده شده به این تصویر در واقع تأیید می شود که ویژگی بیدار شدن دستیار صوتی Bixby سامسونگ در Galaxy S21 Ultra وجود دارد و نه در “Galaxy Tab S8 Ultra”.

محتویات صفحه پشتیبانی دستورالعمل‌هایی را در مورد نحوه استفاده از قابلیت بیدار شدن صدای Bixby در چندین دستگاه ارائه می‌دهد.

این اشتباه مجدد تاکید می کند که ما به عرضه رسمی سری گلکسی تب اس 8 نزدیک می شویم که شایعه شده است در تاریخ ۱۹ بهمن ۱۴۰۰ در کنار سری گلکسی اس 22 معرفی می شود. انتظار می رود تب اس 8 اولترا با صفحه نمایش 14.6 اینچی AMOLED و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با ناچ، چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 کوالکام و باتری 12000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 45 واتی معرفی شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تبلت پرچمدار سامسونگ برای سال ۲۰۲۲ جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)