حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو M3 Pro و ردمی Note 10 5G را عرضه کرد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، پوکو، ردمی

پس از آن که کاربران از مشکلات مختلف در عملکرد MIUI 12.5 گلایه کردند، شیائومی تصمیم گرفت تا نسخه بهبود یافته این رابط کاربری را با نام MIUI 12.5 Enhanced معرفی کند. بالأخره آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای پوکو M3 Pro و ردمی Note 10 5G از راه رسید. در ادامه، جزئیات بیشتری را مرور خواهیم کرد.

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced برای دو گوشی پوکو M3 Pro و ردمی Note 10 5G

چند روز پیش نوشتیم که ردمی 9T به روزرسانی مربوط به MIUI 12.5 Enhanced را دریافت کرده است.

 

آپدیت MIUI 12.5 Enhanced ردمی 9T شیائومی ارائه شد

 

بر اساس گزارشی که از سوی MIUI Download انتشار یافته است، دو گوشی جدید دیگر به خانواده گوشی‌های مجهز به MIUI 12.5 Enhanced در بازار جهانی پیوسته‌اند. این بار نیز ما شاهد ارائه این به روزرسانی برای دو گوشی پر فروش و محبوب هستیم. بحث ما، در مورد آپدیت MIUI 12.5 Enhanced پوکو M3 Pro و Redmi Note 10 5G می‌باشد!

بر اساس اطلاعاتی که از این مرجع منتشر شده است، به صورت جهانی ارائه می‌شود. پیش از این، دو گوشی مورد اشاره با اندروید ١١ ارائه شدند و آپدیت MIUI 12.5 را دریافت نمودند. نسخه فریمور به روزرسانی MIUI 12.5 Enhanced برای این دو گوشی، “V12.5.2.0.RKSMIXM” است. همچنین وصله امنیتی سپتامبر ٢٠٢١ برای این دو گوشی نیز از راه رسیده است. گفته می‌شود که حجم این به روزرسانی، حدوداً ٢.٢٢ گیگابایت می‌باشد.

اسم رمز دو گوشی مورد اشاره، Camellian است. توجه داشته باشید که این به روزرسانی، فعلاً از طریق Mi Pilot در دسترس است و برای تمام افراد منتشر نشده است. اما مشخصاً تا چند روز آینده، تمام کاربران این رام قادر خواهند بود تا از بخش به روزرسانی نرم افزاری در بخش تنظیمات، گوشی خود را به MIUI 12.5 Enhanced به روزرسانی کنند. در صورت دریافت این به روزرسانی، توصیه می‌شود که آن را نصب کنید. چرا که شیائومی ادعا می‌کند که عملکرد این نسخه نسبت به قبل، به طور قابل توجهی بهتر و بهینه‌تر است.

نظر شما در مورد این دو دستگاه چیست؟ فکر می‌کنید که شیائومی سرعت به روزرسانی‌های خود را بیشتر کرده باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
parsa1234

ویژگی های جدید miui 13: اضافه شدن باگ های جدید
اضافه شدن قابلیت های بی مصرف
لگ های بیشتر در رابط کاربری
و…..هزار و یک مشکل دیگه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️