حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش جهانی Mi Band 6 از یک میلیون نسخه عبور کرد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | شیائومی

مؤسس شیائومی، لی جون، عنوان کرده است که فروش جهانی Mi Band 6 از یک میلیون نسخه عبور کرده است؛ این رکورد فروش در حدود سه هفته گذشته و در بازارهای بین المللی رخ داده است.

فروش جهانی Mi Band 6

نسل ششم می بند، یعنی Mi Band 6 در مراسم بزرگ شیائومی رونمایی شد؛ این مچ‌بند با قیمت ۴۴.٩٩ یورو در بازار اروپا عرضه شده بود. امکانات جدید این محصول، باعث فروش جهانی Mi Band 6 در بیش از یک میلیون نسخه شده است. مچ‌بند Mi Band 6 با مشخصات کلیدی از جمله قابلیت تشخیص میزان ضربان قلب، اکسیژن خون، نمایشگر ١.۵۶ اینچی از نوع AMOLED و پشتیبانی از ٣٠ حالت ورزشی رونمایی شده بود.

 

شیائومی می بند ۶ با صفحه نمایش ۱.۵۶ اینچی و قیمت ۳۵ دلار رسما معرفی شد

 

به نقل از Realmicentral، می بند ۶ توانسته است فروش جهانی خود را در بازارهای مختلف به مجموع بیش از ١ میلیون واحدی برساند؛ رقمی که فوق‌العاده است! این رکورد فروش، رکورد خوبی برای فروش مچ‌بند جدید شیائومی محسوب می‌شود.

این رکورد در کم‌تر از ١ ماه به ثبت رسیده است. از روز ١٣ فروردین، فروش رسمی این مچ‌بند آغاز شده بود و تا مدتی پیش، میزان این فروش از یک میلیون عدد گذر کرد.

اما بهترین میزان فروش می‌ بند در کمترین زمان، متعلق به Mi Band 4 است؛ این محصول موفق شد با فروش ١ میلیون واحد در تنها ٨ روز، رکورد کم نظیری را ثبت کند. این رقم در طی ١٧ روز برای Mi Band 3 به دست آمده بود. شاید به دلیل قیمت بیشتر Mi Band 5 زمان بیشتری برای ثبت رکورد نیاز بوده است. و برای همین نیاز به زمان بیشتری برای ثبت ١ میلیون فروش جهانی، بوده است. همین دلیل، باعث شده است تا شاهد کم شدن میزان فروش Mi Band 6 باشیم؛ با این حال، رکورد فروش ١ میلیونی این مچ‌بند همچنان بسیار خوب است.

نظرتان در مورد فروش Mi Band 6 در بازارهای جهانی چیست؟ آیا خرید یک مچ‌بند هوشمند را واجب می‌دانید؟ کدام مچ‌بند را برای خرید و استفاده ترجیح می‌دهید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

منم قراره بگیرم
واقعا عالیه

Milad7

با این قیمت و کارایی بی نظیره💚

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️