حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی POCO X3 GT با دایمنسیتی ۱۱۰۰ به هند خواهد رفت

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | پوکو

اوایل این هفته شیائومی تلفن های هوشمند سری Redmi Note 10 برای بازار چین را معرفی کرد. اگر از یاد برده اید باید بگویم که سری Redmi Note 10 در چین دو مدل با نام های Redmi Note 10 5G و Redmi Note 10 Pro 5G را به همراه دارد. گفته می شود که Note 10 5G به عنوان Redmi Note 10T و Redmi Note 10 5G با نام POCO M3 Pro 5G در بازارهای جهانی در دسترس خواهد بود. با این حال گفته می شود که گوشی POCO X3 GT با دایمنسیتی ۱۱۰۰ به هند خواهد رفت. این Redmi Note 10 Pro 5G برای بازار هند است! بله، من هم سرگیجه گرفتم.

گوشی POCO X3 GT

گزارش جدیدی از Kacper Skrzypek نشان می دهد که شیائومی می خواهد Redmi Note 10 Pro 5G را با نام تجاری جدید به عنوان POCO X3 GT به هند ببرد. او برای تایید صحت صحبت خود، یک اسکرین شات منتشر کرد.

POCO X3 GT

POCO X3 GT

به نظر می رسد این تصویر از صفحه پشتیبانی رسمی شیائومی گرفته شده و وجود POCO X3 GT را نشان می دهد. در توئیت قبلی، وی حدس زده بود که Redmi Note 10 Pro 5G با نام تجاری پوکو هم ارایه خواهد شد. با اتصال این دو واقعیت، به نظر می رسد Redmi Note 10 Pro 5G به عنوان POCO X3 GT به هند می رسد.

این سومین گوشی هوشمند از سری POCO X3 خواهد بود. این خانواده دارای POCO X3 استاندارد و POCO X3 Pro است. جالب ترین واقعیت این است که این اولین گوشی هوشمند POCO X3 با قابلیت 5G خواهد بود. این شرکت در حال آماده سازی فضا برای عرضه POCO F3 GT در هند در سه ماهه بعدی است. این دستگاه نسخه Redmi K40 Game Enhanced Edition با Dimensity 1200 خواهد بود.

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

مشخصات احتمالی پوکو ایکس ۳ جی تی

احتمالا گوشی POCO X3 GT 5G از نمایشگری در اندازه ۶.۶ اینچی و رزلوشن FHD+ با پنل LCD بهره می برد. این پنل روشنایی ۴۵۰ نیت و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را ارائه می دهد. این نمایشگر همچنین دارای محافظ گوریلا گلس ویکتوس است.

تراشه دایمنسینتی ۱۱۰۰ یک نراشه ۶ نانومتری است. علاوه بر آن، این تراشه پردازنده گرافیکی ARM Mali-G77 MC9 را برای انجام کارهای گرافیکی به ارمغان می آورد. این گوشی تا ۸ گیگابایت رم LPDDR4X خواهد داشت که با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 همراه است. در بخش نرم افزاری رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ را اجرا می کند.

از لحاظ اپتیکی، این گوشی هوشمند دارای دوربین سه گانه است. این مجموعه شامل یک دوربین با لنز فوق عریض و رزلوشن ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. با حرکت به جلو، یک دوربین سلفی درون سوراخ نمایشگر داریم که رزلوشن ۱۶ مگاپیکسلی دارد. این تلفن هوشمند باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را با شارژ سریع ۶۷ وات عرضه می کند. این گوشی دارای پورت شارژ USB Type-C ، فرستنده IR ، اسکنر اثر انگشت نصب شده در کنار دستگاه و بلندگوی استریو است.

نظر شما چیست؟ منتظر عضو جدید خانواده پوکو ایکس ۳ هستید؟ خانواده ای که در ایران هم محبوب است.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

هندی ها هم خوشبحالشونه این چند وقت 😅😂

Mahdi

بیشتر خوش به حالشون میشه وقتی رابط کاربری درست حسابی بده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)