حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رنگ زرد آنر ۵٠ با تراشه Snapdragon 778G و پشتیبانی از خدمات گوگل تأیید شد!

نوشته

2 سال قبل | 9 دیدگاه | آنر

آنر قصد دارد تا با عرضه سری آنر ۵٠، شروع جدیدی را در بازار گوشی‌های بالا رده و پرچمدار داشته باشد. یکی از اخبار خوبی که در مورد این سری وجود دارد، عرضه جهانی آن است. اطلاعات مربوط به این سری، هر روز بیشتر و بیشتر لو می‌روند. در آخرین اطلاعات منتشر شده از این سری، رنگ زرد آنر ۵٠، استفاده از تراشه Snapdragon 778G و خدمات گوگل برای این گوشی تأیید شده است.

رنگ زرد آنر ۵٠

آنر ۵٠، عضو پایه سری Honor 50 است. این گوشی، به عنوان ارزان‌ترین و اقتصادی‌ترین عضو سری پرچمداران آنر ارائه خواهد شد. پیش از این، در مورد طراحی نهایی آنر ۵٠ صحبت‌هایی کرده بودیم.

رنگ زرد آنر ۵٠

رنگ Elegant Yellow آنر ۵٠

اما به نظر می‌رسد که رنگ جدیدی برای این گوشی لو رفته است. به گزارش Gizmochina، رنگ Elegant Yellow آنر ۵٠، در تصاویری جدید لو رفته است. این رنگ، سومین رنگ از آنر ۵٠ محسوب می‌شود. رنگ بندی رنگ Elegant Yellow آنر ۵٠، بسیار زیبا و جذاب به نظر می‌رسد. ترکیب رنگی گردنیت زرد و تا حدودی سبز، در قاب پشتی این گوشی به کار رفته است. همچنین ماژول دوربین، قابی با پس زمینه طلایی رنگ دارد که بسیار لوکس است. با وجود این رنگ، رنگ بندی آنر ۵٠، به سه رنگ زرد، آبی و بنفش تقسیم می‌شود. به نظر من رنگ زرد آنر ۵٠، یکی از جذاب‌ترین رنگ‌ بندی‌های به کار رفته در گوشی‌های آنر است. اما در ادامه، به تأیید رسمی استفاده از تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی در این گوشی توسط آنر می‌رسیم.

تأیید استفاده از تراشه Snapdragon 778G در گوشی آنر ۵٠

اسنپدراگون ٧٧٨ جی در آنر ۵٠

تأیید استفاده از تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی

جورج ژائو، مدیر عامل اصلی آنر، طی یک مراسم از همکاری آنر با کوالکام خبر داد. به نظر می‌رسد که این همکاری، در سری گوشی‌های آنر ۵٠ شروع مجدد خود را خواهد داشت. آنر می‌خواهد تا از تراشه اسنپدراگون ٧٧٨ جی برای اولین بار در نسخه پایه سری گوشی‌های آنر ۵٠ بهره بگیرد. اسنپدراگون ٧٧٨ جی، تراشه‌ای با لیتوگرافی ۶ نانومتری و مودم 5G است.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

ظاهراً این همکاری، در گوشی‌های دیگر این سری نیز ادامه خواهد یافت. اگر به یاد داشته باشید، گفته بودیم که آنر در گوشی Honor 50 Pro Plus، از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ استفاده خواهد کرد. تلاش‌های آنر، نشان می‌دهد که این برند برای استقلال داشتن هرچه بیشتر در برابر هواوی، مصمم است. همکاری با کوالکام، یکی از شواهد این موضوع است. اما این موضوع، در این جا خاتمه نمی‌یابد. به نظر می‌رسد که آنر در سری Honor 50 خود، قابلیت استفاده از خدمات گوگل را نیز خواهد داشت!

 

آنر ۵٠ پرو پلاس با اسنپدراگون ٨٨٨ به بازار جهانی می آید

 

پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل یا GMS در سری آنر ۵٠

تأیید پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل در گوشی‌های جدید آنر

به گزارش EqualLeaks، یکی از کاربران آلمانی توئیتر، از حساب آلمانی آنر در مورد پشتیبانی از سرویس خدمات گوگل در سری Honor 50 سؤال کرده است. اما حساب رسمی آنر آلمان در توئیتر، به این کاربر پاسخ داده است. حساب رسمی آلمان، به کاربر مورد اشاره گفته است که این موضوع مورد تأیید آن‌ها است. اما باید تا استفاده رسمی این قابلیت در گوشی‌های آنر صبر کرد. به هر حال، وقوع چنین رخدادی می‌تواند احتمال استفاده از سرویس خدمات گوگل را در سری گوشی‌های آنر ۵٠، چند برابر کند! مشخص نیست که آنر بتواند از مجوز به‌روزرسانی سیستم عامل اندروید ١١ یا نسخه‌های بالاتر آن بهره مند شود یا خیر. اما امیدواریم بر خلاف گوشی‌های اخیر این کمپانی چینی، شاهد چنین موضوعی نباشیم.

نظر شما در مورد طراحی رنگ زرد آنر ۵٠ چیست؟ آیا تراشه Snapdragon 778G در این گوشی نظر شما را جلب کرده است؟ فکر می‌کنید که آنر موفق به استفاده از GMS در گوشی‌های جدید خود بشود؟

اشتراک در
اطلاع از
9 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اگه واقعا از هواوی جدا شده نباید از رابط کاربری هواوی استفاده کنه 😒😒
رنگ زرده خوشگله خوشمان امد

M H

یاد پریز برق افتادم😶

Sarnevesht

سلام. من دیروز یدونه هواوی نوا 7i خریدم. به شدت ازش راضیم. گوشی قبلیم هواوی میت 10 بود…. خواستم از دست اندرکاران سایت که برنامه gspace رو روی این گوشی نصب کردن بپرسم که چرا من اصلا نمیتونم این برنامه رو پیدا کنم؟ همچنین دستیار صوتی سلیا رو هم فعال کردم طبق روشی که گفتین ولی یه جوریه که انگار کَر هست و چیزی نمیشنوه… خواستم بگم الان یه امتحان کنین ببینین کار میکنه برا شما؟؟
آیدی تلگرامم رو هم میزارم. ممنون میشم کسی کمکم کنه
at_javad_25

persepolis

سلام
مبارک باشه
آپدیتش نکن
یه آپدیت میاد تا دو هفته دیگه میشه 316
بعد باید اینو سرچ کنی
Googlespace

Sarnevesht

ممنون. آره یه آپدیت 314 اومده بود نکردم.. مثل اینکه میگفتن مصرف باتری بیشتر میشه…
برنامه google space رو هم جست و جو کردم ولی چیزی پیدا نکردم

persepolis

نه مشکلی نداره
چون تازه گرفتی فعلا آپدیت نکن

HONOR is Come Back
البته به شرطی کامبک اصلی میشه که رابط کابری کپی هوآوی نباشه.

تا اونجا که من میدونم اکثر شرکت ها همراه با جدیدترین پرچمدارهاشون از نسخه جدید رابط کاربری هم رونمایی میکنن که انر هم به احتمال بالا همین کارو بکنه ولی حتی اگر هم شبیه باشه دیگه مهم نیست چون سری p50 هواوی با هارمونی عرضه میشه و emui رو نداریم
منتظر سری جدید magic ui هستم و امیدوارم همون پایداری و عملکرد خفن emui رو در کنار یه ظاهر جدید و زیباتر داشته باشه

ali karimi

سلام، این گوشی در نسخه معمولی خودش عالیه چه برسه به نسخه های بالاتر مثل پرو یا پرو پلاس، این گوشی امیدوارم به ایرانم هرچی زودتر بیاد،چیپ اسنپ دراگونم داره و خیلی و تو بازار ما فروش خوبی میکنه، یه گواهینامم تنگش میزاشتن عالی بود🙂 مثلا ip53,میگن چی میگن، باطریشم حداقل 5000 باشه با شارژ بی سیم هم داشته باشه که بهتره، ددربین هاشم که ببنیم چی میزاره روش و چه امکاناتی داره، منتطر غولهای هانر هستیم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️