حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Honor 50 احتمالاً به تراشه Snapdragon 775G مجهز خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، رندر، شایعات

آنر به زودی از سری پرچمداران جدید خود رونمایی خواهد کرد. این سری پرچمداران، آنر ۵٠ نام دارد. آنر برای این که کاربران احساس عقب ماندن از سری P50 را نداشته باشند (!) یک پله در نام گذاری‌های خود جهش کرده است. اخیراً به گزارش یکی از افشاگران معتبر، گوشی Honor 50 به تراشه Snapdragon 775G مجهز خواهد شد. همچنین رندر رسمی قاب جلویی این گوشی نیز منتشر شده است.

رندرهای رسمی منتشر شده از Honor 50

آنر عزم خود را جزم کرده است تا با دست پر به بازار رقابت بازگردد. این برند چینی، پس از جدایی از هواوی، توانست به نحوی بازی خود را آغاز کند. اگر یادتان باشد، پیش‌تر در مورد رندرهای رسمی یکی از گوشی‌های سری Honor 50 صحبت کرده بودیم. این رندرها، احتمالاً متعلق به عضو پایه این سری، یعنی گوشی Honor 50 هستند.

 

رندر رسمی قاب پشتی گوشی آنر ۵۰ منتشر شد: احتمال معرفی در خردادماه

 

اما به تازگی، رندرهای جدیدی از این گوشی منتشر شده‌اند. این رندرهای رسمی، آنر ۵٠ را به صورت واضح و کامل نشان می‌دهند. همچنین طبق این رندرها، آنر ۵٠ حداقل در دو رنگ بندی مختلف روانه بازار خواهد شد. از سوی دیگر، رندری جدید از قاب جلویی آنر ۵٠ انتشار یافته است که اطلاعات جدیدی را به ما می‌دهد.

رندرهای گوشی Honor 50

رندرهای رسمی منتسب به آنر ۵٠

خب، اکنون می‌خواهیم نگاهی دیگر به این رندرها بیاندازیم. در اولین تصویر، رندری از دو رنگ آنر ۵٠ را می‌توان مشاهده کرد. این دو رنگ، حالت گرادینت دارند و طیف نوری از سوی دوربین به بخش پایینی قاب پشتی این گوشی دیده می‌شود که به طراحی خاص Honor 50 اشاره دارد. کادر دوربین نیز هم رنگ با این بدنه خواهد بود. قاب پشتی نیز از شیشه دو لبه خمیده ساخته شده است. نکته عجیب این رندرهای رسمی، این است که آنر مانند همیشه، عبارات مربوط به سیستم دوربین این گوشی را در کنار ماژول دوربین حک نکرده است.

قاب جلویی و نمایشگر آنر ۵٠

قاب جلویی و نمایشگر آنر ۵٠

در رندر بعدی، قاب جلویی آنر ۵٠ به وضوح دیده می‌شود. این رندر، یک رندر جدید از گوشی Honor 50 است که جزئیات تازه‌ای را در اختیار ما قرار داده است. همان طور که مشاهده کردید، قاب جلویی این گوشی از یک نمایشگر با شیشه دو لبه خمیده برخوردار شده است. این نمایشگر، از نوع OLED است. حسگر تشخیص اثرانگشت اپتیکال نیز در زیر همین نمایشگر واقع شده است. حاشیه‌های اطراف نمایشگر در حد خوبی هستند. و اما در نهایت، دوربین سلفی تکی این گوشی، در حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. احتمالاً وضوح این سنسور، ٣٢ مگاپیکسل باشد. اسپیکر مکالمه Honor 50 نیز به صورت فیزیکی در بالای نمایشگر تعبیه شده است و خبری از اسپیکر مکالمه درون نمایشگر نیست. در ادامه، به اطلاعات لو رفته از Honor 50 می‌رسیم. احتمال دارد که این گوشی، از یکی از تراشه‌های قدرتمند سری ٧ اسنپدراگون برخوردار شود.

گوشی Honor 50 احتمالاً به تراشه Snapdragon 775G مجهز خواهد شد

اطلاعات لو رفته از سوی Digital Chat Station در مورد تراشه گوشی Honor 50

اطلاعات لو رفته از سوی Digital Chat Station در مورد تراشه گوشی Honor 50

به گزارش Myfixguide، شایعات پیرامون سری Honor 50، هر روز بیشتر می‌شود. تاکنون، برخی از شایعات به استفاده از تراشه اسنپدراگون ٨٨٨ در آنر ۵٠ پرو پلاس اشاره داشته‌اند. اما در این شایعات، خبر خاصی از قلب تپنده آنر ۵٠ منتشر نشده بود. تا این که افشاگر معروف، یعنی Digital Chat Station، اطلاعاتی را در مورد عضو پایه سری آنر ۵٠ منتشر کرد. اطلاعاتی که حاکی از استفاده تراشه اسنپدراگون ٧٧۵جی در این گوشی هستند.

 

جزئیات تراشه Snapdragon 775G لو رفت

 

بر همین اساس، احتمال می‌رود که تراشه رونمایی نشده کوالکام، به زودی در گوشی آینده آنر جای بگیرد. ظاهراً آنر توانسته است که مراودات تجاری خود را با کوالکام شروع کند و از این کمپانی، به عنوان تأمین کننده تراشه‌های پرچمداران خود بهره بگیرد. به همین ترتیب، احتمالاً تمامی اعضای سری پرچمداران آنر ۵٠، احتمالاً از تراشه‌های توسعه یافته توسط کوالکام برخوردار خواهند بود.

به گفته DCS (مخفف Digital Chat Station)، آنر از تراشه‌ای با کد SM7325 در عضو پایه سری آنر ۵٠، یعنی گوشی Honor 50 استفاده خواهد کرد. این تراشه‌، احتمالاً نسخه‌ای قدرتمندتر از اسنپدراگون ٧۶۵جی است. شایعات این تراشه‌، مدتی پیش لو رفته بود. اما همچنان زمان معرفی و عرضه نهایی این تراشه‌ از سری ٧ کوالکام، اعلام نشده است. این انتخاب، می‌تواند انتخاب مناسبی برای مدل پایه سری پرچمداران جدید آنر باشد.

جزئیات تراشه Snapdragon 775G

تراشه Snapdragon 775G، یکی از تراشه‌های بالا رده کوالکام است که در سال جاری، به احتمال فراوان رونمایی خواهد شد. اما جزئیات و مشخصات فنی احتمالی این تراشه‌ چیست؟

خب، پیش از هر چیزی باید بگوییم که لیتوگرافی این تراشه‌، از نوع ۵ نانومتری است. تولید کننده اصلی این تراشه‌ همچنان مشخص نیست. اما دور از ذهن نیست که کوالکام، خط تولید انبوه این تراشه‌ بالا رده را به سامسونگ بسپارد. همچنین این تراشه‌ از اینترنت 5G به صورت SA/NSA/mmWave/Sub-6 پشتیبانی خواهد کرد. بلوتوث نسخه ۵.٢ و مودم LTE Cat.18 نیز در این تراشه‌ به کار گرفته می‌شود. در نتیجه، اسنپدراگون ٧٧۵جی، یک تراشه با پتانسیل بسیار بالا است. پردازنده مرکزی این تراشه‌، احتمالاً از هسته‌‌های Cortex-A78 و Cortex-A55 بهره مند خواهد شد. حداکثر فرکانس کاری این پردازنده مرکزی مشخص نیست. اما به وضوح می‌توان گفت که Snapdragon 775G از هشت هسته در پردازنده مرکزی خود برخوردار شده است. همچنین آرایش کلاسترهای این تراشه‌ احتمالاً از نوع ١+٣+۴ خواهد بود. تراشه Snapdragon 775G، از نمایشگری با حداکثر وضوح +QHD نیز پشتیبانی خواهد کرد.

در کل، نظر شما نسبت به گوشی Honor 50 و استفاده از Snapdragon 775G در این گوشی چیست؟ آیا احتمال می‌دهید که آنر بتواند با عرضه این سری، مجدداً به بازار رقابت برگردد؟ به نظر شما آنر ۵٠ گوشی قدرتمندی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Milad7

ببینیم چه میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️