حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل ۶ پرو گوگل را ببینید: این بار در رندر های دقیق تر و جزئیات سخت افزاری بیشتر

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

هفته گذشته، ما از مشاهده رندر های اولیه و طراحی عجیب پرچمداران آینده گوگل پیکسل، متعجب شدیم. با این حال، منبع آن رندر ها، سابقه غیرقابل اطمینانی در زمینه افشاگری دارد، بنابراین در صحت آن ها کمی تردید داشتیم. با این حال، طبق جدیدترین رندر های منتشر شده با کیفیت بالاتر، طراحی احتمالی گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل تایید می شود. همچنین جزئیات بیشتری از مشخصات داخلی این دستگاه ارائه شده است.

سری پیکسل ۶

اکنون، ما مجموعه ای از رندر های مبتنی بر CAD مربوط به گوشی پیکسل ۶ پرو گوگل را در اختیار داریم که این کار، از هیچ کس دیگری به جز Steve Hemmerstoffer، معروف به OnLeaks (از طریق وب سایت Digit.in)، برنمی آید. Hemmerstoffer با سابقه فوق العاده دقیق، احتمالاً یکی از قابل اعتمادترین افشاگران گوشی های هوشمند است. به نظر می رسد طراحی نهایی پیکسل ۶ پرو، کاملا مشابه آنچه در اینجا می بینیم، به نظر برسد. قابل ذکر است که این رندر ها، تفاوت زیادی با موارد منتشر شده در هفته گذشته، ندارند.

با این وجود به طرز قابل توجهی، ارائه های Hemmerstoffer، یک پرچمدار واجد شرایط را از گوگل و با برخی از ویژگی های سخت افزاری جالب نشان می دهد. این دقیقا همان چیزی است که از این کمپانی و طی سالیان سال انتظار داشتیم؛ رقیبی سر سخت برای دیگر پرچمداران بازار.

پیکسل ۶ پرو گوگل

پیکسل ۶ پرو گوگل

بررسی رندر های پیکسل ۶ پرو

در ابتدا اجازه دهید جزئیات ریز و درشت این گوشی را با هم مرور کنیم. با توجه به اطلاعات منتشر شده، پیکسل ۶ پرو گوگل می تواند ابعادی برابر با 163.9×75.8 و با ضخامت 8.9 میلی متر داشته باشد. البته ضخامت آن با در نظر گرفتن برآمدگی دوربین، می تواند به 11.5 میلی متر نیز برسد. همچنین این گوشی به احتمال فراوان، به یک صفحه نمایش اولد ۶.۶۷ اینچی با خمیدگی جزئي در طرفین خود(مشابه گلکسی S21 Ultra سامسونگ) مجهز شده است. انتظار می رود با توجه به اینکه گوگل، جزو اولین شرکت هایی بود که نمایشگر با رفرش ریت بالا را در سری پیکسل ۴ خود بکار برد، این دفعه و با توجه به ارتقا قابل توجه این گوشی، آن را حداقل به ۱۲۰ هرتز افزایش دهد.

به نظر می رسد که رندر های Hemmerstoffer، شایعات متعددی را تأیید می کند. سوراخ نمایشگر مخصوص دوربین سلفی می تواند در مرکز صفحه نمایش باشد (اولین بار در پیکسل)، می تواند دارای یک حسگر اثر انگشت در زیر نمایشگر خود باشد (اولین دیگری در سری پیکسل)، و ماژول دوربین عقب نیز می تواند دارای سه لنز (سومین اولین!) باشد. قابل ذکر است، به نظر می رسد یکی از این دوربین ها، تله فوتو با لنز پریسکوپی خواهد بود(…).

طبق گفته منبع، این گوشی همچنین می تواند از شارژ بی سیم پشتیبانی کرده و دارای بلندگو های استریو دوگانه باشد.

پیکسل ۶ پرو گوگل

پیکسل ۶ پرو گوگل

مشخصات داخلی گوشی جدید گوگل

متأسفانه، ارائه هایی از این دست، نمی توانند به ما درباره آنچه در داخل تلفن جای گرفته، اشاره کنند. با این حال، شایعات موثقی در اختیار داریم که بیان می کند گوگل، قصد دارد تا اولین تراشه سفارشی خود با نام رمز “Whitechapel” را، در سری جدید پیکسل ۶ خود، استفاده کند. با این حال، این خبر مربوط به قبل از زمانی می شود که خبردار شدیم که نسخه قوی تر پیکسل ۶، پرو نام خواهد گرفت؛ بنابراین، احتمال دارد که تراشه اختصاصی در این مدل استفاده شده و نسخه ضعیف تر، از پردازنده دیگری مانند اسنپدراگون ۸۸۸ کوالکام بهره ببرد.

صرف نظر از این موارد، با وجود یک ترکیب دوربین سه گانه در عقب که با توجه به پیشینه گوگل، احتمالا بسیار قدرتمند و کاربری خواهد بود، شارژ بی سیم و صفحه نمایش عالی، پیکسل ۶ پرو می تواند در نهایت رقیبی جدی برای بهترین های اندروید مانند گلکسی S21 Ultra و شیائومی Mi 11 Ultra باشد. انتظار می رود این گوشی در ماه اکتبر معرفی شده و قیمت آن نیز، حدود ۱۲۰۰ دلار باشد که در اینصورت، با یک مورد گران قیمت طرف هستیم.

هر آنچه که تا به امروز در مورد گوگل پیکسل ۶ می‌دانیم

نظر شما چیست؟ آیا طراحی پیکسل ۶ پرو گوگل و مشخصات داخلی آن را می پسندید؟ هر چه باشد، هر ساله گوشی های سری پیکسل معرفی شده توسط گوگل،‌ جذاب بوده اند و این بار نیز، با وجود چنین طراحی و جزئياتی، این مورد بهتر هم می شود.

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

این دفه یه گوشی خوشگل و جون دار از گوگل داریم میبینیم که طراحیش نسبت به نسل قبل انقلاب شده.👌🏼👌🏼

ali_s

خیلی عجیب از طراحیش خوشم میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی