حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر ردمی نوت ١٠ اولترا، وجود خنک کننده غول پیکر و طراحی این گوشی را تأیید کرد

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | ردمی، رندر

دیشب در مورد رونمایی از سری ردمی نوت ١٠ برای کشور چین گفته بودیم. همان طور که اشاره کردیم، گوشی ردمی نوت ١٠ اولترا در راه است. اما تیزر ردمی نوت ١٠ اولترا، به برخی از ویژگی‌های این گوشی و طراحی آن اشاره دارد. در ادامه، این تیزرها را بررسی خواهیم کرد.

تیزر جدید ردمی نوت ١٠ اولترا با اعلام برخی از مشخصات برجسته آن

ردمی نوت ١٠ اولترا، یک گوشی جدید از سری Redmi Note 10 است. با این تفاوت که نسخه اولترای ردمی نوت ١٠، فعلاً در چین رونمایی خواهد شد. این گوشی، از اینترنت 5G پشتیبانی می‌کند و به تراشه ۶ نانومتری Dimensity 1100 مجهز شده است.

 

مدیاتک دایمنسیتی ۱۲۰۰ و دایمنسیتی ۱۱۰۰ با معماری ۶ نانومتری رسما معرفی شدند

 

به گزارش Mysmartprice، ردمی به تازگی تیزرهای جدیدی را برای این گوشی منتشر کرده است. این تیزرها، به طبع در چین منتشر شده‌اند. اما تمرکز هر کدام از این تیزرها، بر موضوعی متفاوت است. برای همین، به هر تیزر به صورت جداگانه می‌پردازیم.

طراحی نهایی قاب پشتی ردمی نوت ١٠ اولترا 

قاب پشتی Redmi Note 10 Ultra

در اولین تیزر، ردمی تصویری را از گوشی Redmi Note 10 Ultra منتشر کرده است. این تیزر، قاب پشتی ردمی نوت ١٠ اولترا را به وضوح نشان می‌دهد. اما موضوع مورد توجه، حالت و طراحی شیشه قاب پشتی این گوشی است. طراحی که پیش‌تر در نسخه Lei Jun شیائومی می ١١ دیده بودیم. اما در ادامه، نکته دیگری در طراحی قاب پشتی ردمی نوت ١٠ اولترا دیده نمی‌شود.

وزن ردمی نوت ١٠ اولترا

وزن ردمی نوت ١٠ اولترا

وزن ١٩٣ گرمی ردمی نوت ١٠ اولترا

در یک تیزر دیگر از ردمی نوت ١٠ اولترا، ردمی تأیید می‌کند که این گوشی دارای وزن ١٩٣ گرمی است. بر روی فریم میانی این گوشی نیز اثری از خط آنتن نیست. بنابراین، می‌توان گفت که فریم این گوشی از جنس پلاستیک است.

خنک کننده ردمی نوت ١٠ اولترا

مساحت خنک کننده Redmi Note 10 Ultra

مساحت خنک کننده ردمی نوت ١٠ اولترا

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های Redmi Note 10 Ultra، استفاده از خنک کننده‌ای عظیم الجثه است. به نقل از ردمی، ردمی نوت ١٠ اولترا از خنک کننده‌ای با مجموع مساحت ١۶,٣٧٠ میلی متر مربع برخوردار است. جالب است که بدانید ردمی در گوشی Redmi K40 Game Enhanced Edition خود، از خنک‌ کننده‌ای با مساحت ١١,۵۴٠ بهره می‌برده است! بنابراین، ردمی می‌خواهد تا این گوشی را با امکانات مشابه یک گوشی گیمینگ ارائه کند. این خنک کننده مایع، از چند فویل مسی گسترده برای انتقال حرارت استفاده می‌کند.

 

امتیاز AnTuTu گوشی گیمینگ ردمی به همراه مساحت خنک کننده آن مشخص شد

 

نظر شما در مورد تیزر ردمی نوت ١٠ اولترا چیست؟ به نظر شما این گوشی انتخاب بهتری است یا Realme GT Neo؟ قابلیت‌های ردمی نوت ١٠ اولترا برای شما از جذابیت کافی برخوردار است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب خدارو شکر این یکیو میخواد با چیپ دایمن 1100 که 5جی هم هست بده به بازارچون سریع قبلی ها تا جایی که یادمه هیچ کدوم 5جی نبودن،فعلا میمونیم تا وارد بازار بشه دید که عملکردش چطوریه بخصوص اون خنک کنندش، موفق باشید، بای

ببینیم و تعریف کنیم…👌🏼

AŁɪ

عالی 🤍

Mahdi

ردمی زده تو‌کار خنک‌کننده😂😂
هر روز با یه خنک کننده بزرگ تر میاد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️