حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 سامسونگ هم زمان با S21 FE در مردادماه معرفی می شوند

نوشته

2 سال قبل | 5 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ پیش تر تأیید کرده بود که امسال گوشی گلکسی نوت معرفی نخواهد شد. این شرکت ظاهراً می خواهد کاربران نوت را به سمت گوشی های تاشو جدید خود از سری گلکسی Z سوق دهد که ممکن است معرفی آن ها از همان تاریخ معرفی همیشگی سری نوت پیروی کند؛ چراکه به تازگی اطلاعاتی درز کرده است که نشان می دهد گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 همزمان با S۲۱ FE و در حوالی ماه مرداد معرفی می شوند.

تاریخ معرفی گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3

به نقل از وب سایت کره ای Yonhap، انتظار می رود سامسونگ بین اوایل و اواسط مرداد ماه، رویداد Unpacked را برای گلکسی Z Fold ۳ ،Z Flip ۳ و S۲۱ FE برگزار کند. پیش از این شایعه شده بود که گلکسی Z Fold 3 و Flip 3 در ماه خرداد معرفی می شوند و گلکسی S۲۱ FE نیز، در ماه مرداد می آید. همچنین گفته می شود گوشی های جدید سامسونگ تا اواخر مرداد ماه عرضه خواهند شد.

سال گذشته، گلکسی Z Flip 5G که نسخه قدرتمندتر و مجهز به 5G از Z Flip اصلی بود، در ماه مرداد معرفی و عرضه شد. همچنین گلکسی Z Fold 2 در شهریور ماه به فروش رسید و گلکسی S20 FE نیز، در ماه مهر به بازار آمد.

ظرفیت باتری و اسم رمز گلکسی S۲۱ FE سامسونگ لو رفت

ظاهراً سامسونگ امیدوار است که با عرضه همزمان گوشی های هوشمند جدید، خلا موجود در غیاب سری گلکسی نوت را پر کند. سال گذشته، گوشی گلکسی نوت 20، برای خرید در تاریخ ۳۱ مرداد در دسترس بود.

این شرکت همچنین نمی خواهد فاصله زیادی بین سری گلکسی S21 و پرچمداران جدید خود بوجود بیاید. فروش جدیدترین گوشی های سری S سامسونگ بسیار قدرتمند آغاز شد، اما طبیعتا در ادامه راه، تقاضا کمی کمرنگ تر می شود.

تاریخ معرفی همزمان گلکسی Z Fold ۳ و Z Flip ۳ و S۲۱ FE

تاریخ معرفی همزمان گلکسی Z Fold ۳ و Z Flip ۳ و S۲۱ FE

قیمت احتمالی گوشی های جدید سامسونگ

این گزارش همچنین شایعه ای را تأیید می کند که گفته می شود گلکسی Z Flip 3 مقرون به صرفه تر از Flip 5G خواهد بود. در کره انتظار می رود که حدود 500 هزار وون کره جنوبی (450 دلار) ارزان تر از Z Flip باشد که در هنگام عرضه رقمی معادل 1.65 میلیون وون (1483 دلار) خواهد بود.

در ایالات متحده، قیمت Z Flip 5G در ابتدا ۱۴۴۹ دلار بود که بعدها به ۱۱۹۹ دلار کاهش یافت. انتظار می رود قیمت Z Flip 3 در این کشور، چیزی بین 990 تا 1199 دلار باشد.

قیمت Fold 2 نیز 200 دلار کاهش یافته و گلکسی Z Fold ۳ حداقل با برچسب قیمت 1799 دلار معرفی خواهد شد.

گزارش امروز همچنین ادعا می کند که گلکسی S21 FE با 700 هزار وون (629 دلار) به فروش خواهد رفت، این بدان معنی است که هزینه آن تقریبا معادل نسل پیشین خود، S20 FE، است که در هنگام عرضه 699 دلار قیمت داشت.

هر سه گوشی جدید سامسونگ احتمالاً با پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸ و یا نسخه پرو آن معرفی خواهند شد. همچنین گزارشاتی مبنی بر احتمال استفاده از پردازنده جدید ساخت خود سامسونگ یعنی اگزینوس ۹۹۲۵ با پردازشگر گرافیکی AMD وجود دارد. همچنین انتظار می رود گلکسی Z Fold ۳، از یک دوربین سلفی در زیر نمایشگر و پشتیبانی از S Pen بهره ببرد و Z Flip ۳ نیز، با صفحه نمایش بزرگتر از Z Flip 5G ارائه شود. اگر این شایعات صحت داشته باشند، به واقع با یکی از بهترین گوشی های نیمه دوم سال ۲۰۲۱ طرف خواهیم بود.

تصاویر تبلیغاتی گلکسی Z Fold ۳ و گلکسی Z Flip ۳ سامسونگ لو رفت

نظر شما راجع به گلکسی Z Flip ۳ ،Z Fold ۳ و تاریخ همزمانی معرفی آن ها با S۲۱ FE چیست؟ آیا منتظر جدیدترین گوشی های پرچمدار سامسونگ با مشخصات ایده آل هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
صدرا مخملی

وای خدای من عجب رونمایی بشه این رونمایی

نسل دوم بالارده محبوب یا پرچمدار اقتصادی سامسونگ در کنار دو گوشی تاشو جذاب سامسونگ که از قلم اس پن هم پشتیبانی میکنند و این واقعا عالیه

Mahdi

اگه s21fe اسنپدراگون ۸۸۸ داشته باشه اون موقع میخرم😆😆

Mahdi

قیمت گوشی ها الان خیلی از قبل بهتر شده ۱۹ میلیون s21 میگن ۲۰ میلیون وان پلاس ۹ میگن اما ۲۳ میلیون می ۱۱ میگن چرا این از اون دوتا گرون تره😕😕

Milad7

چون میزان واردات گوشی های سامسونگ خیلی خیلی زیاده در نتیجه موجودی بازار زیاد میشه و قیمتشون کاهشی میشه. اما وان پلاس و پرچمدارهای شیائومی وارداتشون خیلی کمه و موجودی بازار که کم بشه قیمت ها افزیشی میشه

من اگه همچین مشخصاتی داشته باشه حتما S21 FE رو میگیرم👌🏼🥲🤤

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی