حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی S21 FE با مشخصات جذاب در راه است

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

سامسونگ سال گذشته گلکسی S20 FE را به بازار عرضه کرد و شور و هیجان را به سری پرچم داران بازگرداند. در آن زمان، خبرهایی منتشر شده مبنی بر این که این شرکت قصد دارد نسخه های ‘Lite’ را کنار بگذارد و نسخه “FE” را جایگزین و در آینده ادامه دهد. خب به نقل از gizmochina، خبر خوب برای طرفداران برند سامسونگ این است که این شرکت در حال کار و توسعه بر روی نسخه فن ادیشن گوشی گلکسی اس ۲۱ است و به زودی شاهد این مدل در بازار خواهیم بود.

گوشی گلکسی S21 FE

یک تلفن سامسونگ با شماره مدل SM-G990B در حال توسعه است. این گوشی می تواند مدل بعدی FE در سال ۲۰۲۱ باشد، یعنی، سامسونگ گلکسی S21 FE. دستگاه های سامسونگ به طور کلی شماره مدل های مختلفی را برای یک دستگاه واحد دارند، زیرا هرکدام برای یک منطقه هستند. به عنوان مثال ، گلکسی S20 FE دارای SM-G78xx است که x با منطقه متفاوت است. به عنوان مثال SM-G780F برای هند و G7810 برای چین است.

از این رو، گوشی که با شماره مدل G990B در راه است می تواند فقط یکی از انواع مختلف گلکسی S21 FE باشد. اگرچه “G990” با شماره مدل “G780” در سری گوشی های با قابلیت LTE معرفی می شوند، اما هنوز مشخص نیست که این مدل نسخه های LTE و 5G را با هم پشتیبانی کند.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 FE

در ادامه خبرهایی منتشر شده است که این مدل در ۴ رنگ خاکستری یا نقره ای ، صورتی ، بنفش و سفید به بازار عرضه می شود. از دیگر مشخصاتی که برای این مدل فاش شده است حافظه داخلی ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی است و البته از آخرین نسخه سیستم عامل اندروید ۱۱ نیز بهره می برد.

در حال حاضر نمی توانیم از نسخه One UI این گوشی خیلی مطمئن باشیم. این به این دلیل است که سامسونگ در حال حاضر جدیدترین One UI 3.1 را ارائه کرده است و انتظار می رود در آینده ای نزدیک نسخه One UI 3.5 را معرفی و عرضه کند که شاید گلکسی S21 FE نیز از آن بهره مند شود.

 

آپدیت One UI 3.1 گلکسی S20 FE سامسونگ رسما ارایه شد

 

هنوز اطلاعات و مشخصات دیگری فاش نشده است اما به نظر می رسد سامسونگ با عرضه این مدل بتواند طرفداران سخت گیرش را راضی و خوشحال کند.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

مشخصات تا پردازنده نفهمم چیه نمی نونم نظر خاصی بدم

Nmnm

مشخصات خوب برای من که قیمت زیر 8 میلیون باشد

Milad7

ببینیم چه میکنه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
رسول فروغی