حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ظرفیت باتری و اسم رمز گلکسی S۲۱ FE سامسونگ لو رفت

نوشته

2 سال قبل | 17 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

از چندین هفته گذشته ما شاهد انتشار رندر ها و جزئیات گوشی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ بوده ایم. این دستگاه در حقیقت جانشین گلکسی S20 FE سال گذشته خواهد بود که هنوز هم یکی از بهترین گوشی های هوشمند اندرویدی موجود در بازار است. حال، پیش از معرفی رسمی این دستگاه، اطلاعاتی مربوط به ظرفیت باتری و اسم رمز آن در اینترنت لو رفته است که آن ها را با هم مرور می کنیم.

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE

گزارش جدیدی از GalaxyClub منتشر شده که نام رمز و ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE را نشان می دهد. طبق این نشریه، این تلفن هوشمند با رمز R9 و با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد.

باتری داخل گوشی با شماره مدل EB-BG990ABY دارای ظرفیت نامی 4،370 میلی آمپر ساعت خواهد بود که در نهایت سامسونگ آن را با ظرفیت ۴۵۰۰ میلی آمپر معرفی خواهد کرد. این باتری خاص به دلیل مطابقت با شماره مدل این گوشی (SM-G990B)، با گلکسی S۲۱ FE در ارتباط است.

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE

ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE

طبق گزارش های پیشین، گوشی گلکسی S۲۱ FE از طراحی مشابه با گلکسی S21 برخوردار خواهد بود. این گوشی به همراه یک صفحه نمایش 6.4 اینچی با یک سوراخ نمایشگر در قسمت بالا و مرکزی صفحه همراه است که جایگاه دوربین سلفی دستگاه می باشد. از این رو، ابعاد آن دارای طول ۱۵۵.۷ در عرض ۷۱.۴۵ بوده که قطر آن نیز ۷.۹ میلی متر است. به عبارت دیگر، این  گوشی بزرگتر از گلکسی S21 خواهد بود اما با این حال، کوچکتر از گلکسی S20 FE مربوط به نسل گذشته می باشد.

در انتها، گوشی گلکسی S۲۱ FE سامسونگ از همان دوربین سلفی 32 مگاپیکسی برخوردار است که در دو گوشی گلکسی A52 و A72 یافت می شود. همچنین این دستگاه در پنج رنگ خاکستری،نقره ای، سبز، صورتی، بنفش و سفید در دسترس خواهد بود. انتظار می رود که این گوشی در یک رویداد Galaxy Unpacked در تاریخ 19 آگوست به طور رسمی رونمایی شود.

نقشه راه سامسونگ محصولات آینده این شرکت در سال ۲۰۲۱ را نشان می دهد

نظر شما راجع به ظرفیت باتری گلکسی S۲۱ FE و مابقی مشخصات آن چیست؟ آیا منتظر معرفی این دستگاه جذاب و احتمالا با قیمت مناسب سامسونگ هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
17 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

شهریور ماه میشه! فکر میکردم نهایتا ی ماه دیگه…..
شت

amir_galaxy

بچه ها کسی میدونه چجوری میشه یه اکانت واتس اپ رو روی دوتا گوشی داشت؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

iTroll 2nd Gen

میتونید تو یکی از گوشی ها با واتس اپ وب وارد بشید و مراحل رو انجام بدید
و با یکی از گوشی ها با وب واتس اپ و با یکی با اپش وارد شید
توجه : برای دریافت پیام ها در واتس اپ وب حتما باید نت گوشی خودتون روشن باشه !!!

Mohammadr

Dual app بساز
حالا با شیائومی بلدم.. شما سامسونگ، تو نت سرچ کن 🌹

ali karimi

خب داداش الان مثلا واتساب روی یه گوشی داری، خب اون یکی گوشی هم واتساپ نصب کن،فقط موقع ثبت نام شماره ای که داره میدی شماره ای باشه که روی اون گوشی قبلی باهاش فعال کردی، بعدش یه کد میاد به همون گوشی قبلی، اون کد رو بردار وارد این گوشی جدیده کن تمام فعال میشه دیگه، یا اینکه بقول دوستان از برنامه های متفرقه میتونید استفاده کنید که هر یرنامهذای رو نسخه دومشو میسازه

iTroll 2nd Gen

داداش میخواد همزمان باشه آخه 😐
دوآل اپ هم به درد این میخوره دو تا اکانت رو رو یه گوشی داشته باشی
نه اینکه یک اکانت رو بصورت همزمان رو دو تا گوشی داشته باشی 😐

ali karimi

سلام، خب داداش درست گفتم دیگه خودشم گفته که چطور یه اکانت واتساپ رو توی دوتا گوشی داشه باشم؟؟ درسته؟؟

Mahdi

رنگاش فوق‌العاده هست

Mahdi

#xiaomi_redmi_k40_gaming

کارت دعوت ردمی با یک عدد نانچیکو که بر یک روی آن عبارت Good luck , Have fun و در طرف دیگر تاریخ معرفی گوشی گیمینگ ردمی نوشته است را برای اصحاب رسانه در چین ارسال کرد

Auroro

ساعت چند معرفی میشه

Mahdi

فکر کنم همون ۱۶.۳۰

Mahdi

۱۹.۳۰ اونا چند ما میشه؟🤔 اینه ساعتش

لامصب سامسونگ ببینیم با FE چیکار میکنیا…🤤

Mahdi

همه چی خوبه پردازنده چیه احتمالا🤔🤔

ali karimi

سلام، خب باطریش اینه، اصلش چیپستشه، که چیه، همون2100 خودشو میزاره یا نه؟؟

Milad7

ببینیم چه میکنه😊

ali karimi

سلام،به احتمال زیاد این گوشی هم مثل نسل قبل خودش خوب و عالی در میاد حتی بهتر،بخصوص از لحاظ قدرت چیپستش، چون سال قبل اگزینوس 990 بود، ولی امثال 2100 یا اسنپ 888 باید باشه که خیلی بهتره، انشاله زودتر رونمایی بشه با یه قیمت خوب و ورود زود به ایران، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی