حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی گیمینگ Redmi K40 Gaming Lite با Dimensity 1100 به زودی معرفی می شود

نوشته

2 سال قبل | 8 دیدگاه | ردمی، شایعات

تقریبا ۲ هفته پیش بود که گوشی گیمینگ ردمی K40 با Dimensity 1200 به قیمت ۳۱۰ دلار رسما معرفی شد. خب به نظر می رسد که ردمی می خواهد یک مدل ارزان تر از این گوشی را تولید کند. گفته می شود که گوشی گیمینگ Redmi K40 Gaming Lite با Dimensity 1100 به زودی معرفی خواهد شد. در حقیقت این کمی سوال برانگیز است چون تراشه های Dimensity 1100 و Dimensity 1200 از نظر تراشه گرافیکی هیچ تفاوتی ندارند. به همین دلیل باید تفاوت را در موارد دیگری انتظار داشت.

گوشی گیمینگ Redmi K40 Gaming Lite

شیائومی اخیرا اولین گوشی هوشمند گیمینگ Redmi را در چین معرفی کرد. گوشی Redmi K40 Gaming Edition یکی از باریک ترین و سبک ترین گوشی های گیمینگ موجود در بازار است. اکنون شایعه شده است که شیائومی گوشی هوشمند مخصوص بازی دیگری را نیز به بازار عرضه خواهد کرد.

گوشی گیمینگ آینده Redmi احتمالاً نسخه Lite نسخه Redmi K40 Gaming Edition است. شایعه شده است که از یک تراشه مدیاتک Dimensity 1100 بهره می برد. این گوشی همچنین با نمایشگر Full HD + همراه خواهد بود. می توانیم انتظار داشته باشیم که صفحه نمایش از رفرش ریت بالا پشتیبانی کند. این گوشی همچنین با یک باتری 5000 میلی آمپری ارائه می شود و از شارژ سریع 67 وات پشتیبانی می کند.

Redmi K40 Gaming Lite

Redmi K40 Gaming Lite

به گفته Digital Chat Station، تلفن گیمینگ آینده Redmi از یک تراشه مدیاتک Dimensity 1100 نیرو می گیرد. این گوشی 5G از یک نمایشگر FHD+ (با 2400 در 1080 پیکسل) بهره می برد. می توانیم انتظار داشته باشیم که یک صفحه نمایش 6.67 اینچی AMOLED با پشتیبانی از رفرش ریت ۱۲۰ هرتز داشته باشد.

این گوشی همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری را در خود جای داده است. این باتری از شارژ سریع سیمی ۶۷ وات پشتیبانی می کند. منبع ما در ادامه ادعا می کند که این دستگاه دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است. این همان دوربین اصلی مدل معمولی است. می توان انتظار داشت که یک دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز داشته باشد.

جزئیات دیگر دستگاه در حال حاضر مشخص نیست. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که مدل لایت با این تراشه نه چندان متفاوت و مشخصات مشابه، در درجه اول چرا اصلا باید باشد و در درجه دوم اینکه چقدر قیمت خواهد داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
8 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

انقدر سریع مشت بزن که حریفت نفهمه از کجا خورده…
حکایت اینروزاست که هر روز داره گوشی معرفی میکنه…

Mahdi

من اگه گوشی گیمینگ تو این قیمت انتخاب میکردم همین لایت انتخابم بود چون گرافیکش همونه و ارزونتر هم درمیاد

xiaomi mi mix4

حتما اینم زیر ۳۰۰ میخواد دربیاد که واقعا برای کسی که میخواد یه گوشی خوب بگیره در حد پایین رده این می‌تونه عالی باشه . ولی در آخر حیفه آدم نگه ولی بهترین حالت اینه که آدم گوشی A21s با این قیمت بگیره که از هر نظر می‌تونه بهتر باشه نه هنگی داره شبکه پر سرعت اینترنت پردازنده عالی و صفحه نمایش ۱۲۰ و ….

باز تو نظر دادی می میکس؟

صدرا مخملی

همه میتونن تو ترنجی نظر بدن دوست عزیز

ردمی جان فعلا گلوبال بده بعد نسخه لایتشم بده که بعضیا نیان چرت و پرت بنویسن

AŁɪ

همون مدل اصلی رو بدی گلوبال دمت گرمه 😅🤍 ولی اینم دادی باهاش ، ریخت و پاش کردی 🤪

Milad7

واقع نیاز بود به نسخه ی lite ?

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)