حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی مشترک Huawei P50 با Honor 50 و Nova 9 را ببینید

نوشته

2 سال قبل | 4 دیدگاه | آنر، رندر، شایعات، هواوی

ظاهراً هواوی و آنر طراحی‌های مشابهی را برای پرچمداران و بالا رده‌های امسال خود در نظر دارند: ماژول بیضوی با دو حلقه در درون آن! ماژول بیضوی، برای اولین بار در گوشی نوا ٨ پرو استفاده شده بود. اما اکنون، تصویر هواوی Nova 9 با چنین طراحی در فضای مجازی لو رفته است. در ادامه نگاهی به این طراحی مشترک Huawei P50 با Honor 50 و Nova 9 خواهیم داشت.

تصویر گوشی جدیدی از آنر یا هوآوی لو رفته است

مدتی پیش، در مورد رونمایی از گوشی Honor 50 صحبت کرده بودیم. این سری احتمالاً طی ماه جاری میلادی رونمایی می‌شود. طراحی قاب پشتی این گوشی، ماژول دوربینی با دو حلقه دایره‌ای است. برای مطالعه مشخصات فنی لو رفته از آنر ۵٠ پرو پلاس نیز می‌توانید پست زیر را مطالعه کنید:

 

آنر ۵٠ پرو پلاس با اسنپدراگون ٨٨٨ به بازار جهانی می آید

 

به گزارش Gizchina، تصاویر جدیدی از یک گوشی منتسب به هواوی یا آنر لو رفته است. این گوشی، طراحی مشابهی با آن‌چه که در مورد آنر ۵٠ لو رفته بود، دارد. تصاویر این گوشی جدید را در ادامه مشاهده خواهیم کرد.

تصویر هواوی Nova 9 یا آنر ۵٠

تصویر آنر ۵٠ یا نوا ٩

به تازگی، یک کاربر ویبو تصویری از یک استودیوی عکاسی منتشر کرده است. ظاهراً آنر یا هواوی برای تهیه یک تیزر ویدئویی یا پوستر تبلیغاتی، به این استودیو مراجعه کرد‌ه‌اند. اما در مرحله تهیه و تولید این تیزر، تصویری از گوشی جدید یکی از این دو شرکت درز کرده است. همچنان مشخص نیست که این گوشی نوا ٩ است یا آنر ۵٠، اما با توجه به رنگ‌بندی آن، احتمالاً این تصویر هواوی Nova 9 است.

اما ببینیم طراحی این گوشی چگونه است؟ در این تصویر، یک رندر نصفه از گوشی Nova 9 دیده می‌شود. قاب پشتی این گوشی، جلوه ویژه و جالبی دارد. به نظر می‌رسد این رنگ از نوا ٩، حالت گردینت بنفش و آبی داشته باشد. در وهله بعدی، ماژول دوربین این گوشی، بیشترین توجه را در این قاب جلب می‌کند. این ماژول بیضوی شکل بزرگ، از همان طراحی دو حلقه استفاده کرده است.

به نظر می‌رسد این طراحی، شباهت بسیار زیادی به طراحی که در ماکت هواوی P50 دیده بودیم، دارد.

 

تصاویر زنده هوآوی P50 را ببینید!

 

اما تفاوت بزرگی که در این ماژول دیده می‌شود، قرار گیری یک سنسور غول پیکر در حلقه بالایی است. در این حلقه، تنها یک سنسور دیده می‌شود. احتمالاً هواوی قصد دارد از یک سنسور با ابعاد بزرگ استفاده کند. بنابراین، احتمال استفاده از سنسور ١ اینچی سونی IMX800 در نوا ٩ وجود دارد. در نهایت شاید اولین گوشی با چنین سنسوری، گوشی از سری Nova باشد. این کار می‌تواند سیستم دوربین سری Nova را یک پله بالاتر از دیگر سری‌های این برند ببرد. اما این موضوع قطعی نیست و همچنان می‌توان امیدوار بود که گوشی تصویر مذکور، آنر ۵٠ باشد.

در حلقه دوم جزئیات خاصی دیده نمی‌شود اما به نظر می‌رسد در این قسمت دو سنسور دیگر نیز قرار دارد. بنابراین، احتمال استفاده از دوربین سه گانه در این گوشی یا آنر ۵٠ وجود دارد. همچنین تنها یک فلش LED در این ماژول قرار دارد. شاید شاهد استفاده از سیستم فوکوس لیزری در این گوشی نباشیم. اگر در تصویر هواوی Nova 9 دقت بیشتری بکنیم، می‌توانیم رندرهای کامل این دستگاه را به صورتی غیر واضح مشاهده کنیم. از این رندرها، می‌توان حدس زد که Nova 9 از نمایشگری با خمیدگی دو لبه بهره مند شده است.

نظرتان در مورد طراحی قاب پشتی این گوشی چیست؟ به نظر شما این تصویر متعلق به آنر ۵٠ است یا نوا ٩؟ عملکرد هوآوی یا آنر در طراحی این گوشی چگونه بوده است؟

اشتراک در
اطلاع از
4 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
S AH

آدم خندش میگیره
آنر با اندروید ۱۰

🏂🏾🏂🏾🏂🏾🏂🏾🏂🏾
اسکی رفتن از یکدیگر……..

persepolis

سری P50 به بیرون درز کرد – طراحی نهایی شد!

سری P50 دوباره در دستور کار قرار گرفته است. سری P50 که غالباً با خبر به تعویق انداختن روبرو می شود ، اکنون ممکن است البته با کیفیت پایین لو رفته باشد. به خصوص با طراحی لنز مایع و دوربین توجهات را به خود جلب می کند.

با توجه به عکس های بی کیفیت ، به نظر می رسد هواوی بر این طراحی دوربین اصرار دارد. می دانید که این طراحی از دوربین های Rolleiflex الهام گرفته شده است. اما هنوز نمونه اولیه نهایی نداریم زیرا اگر به آرم هواوی نگاه کنید می توانید قدیمی و بی نظم آن را ببینید.

ادعا می شود که سری P50 با HarmonyOS از قبل بارگیری می شود.

Milad7

هواوی قصد رونمایی از P50 نداره؟ 🤔

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️