حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر ۵۰ ماه آینده و با طراحی ۲ حلقه رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | یک دیدگاه | آنر

به نظر می رسد که “آنرِ پس از جدایی هواوی” می خواهد اولین حرکت های جهانی خود را انجام بدهد. جدیدترین تلاش این شرکت احتمالا آنر ۵۰ نام دارد. در یک تیزر رسمی طراحی ۲ حلقه ای Honor 50 تایید می شود. تاریخ معرفی هم به صورت کلی ماه آینده میلادی اعلام شد.

تیزر رسمی آنر ۵۰

گوشی Honor V40 زمستان ۹۹ در چین به بازار عرضه شد. انتظار داشتیم مدل جهاین آن با نام Honor 40 عرضه شود. با این حال، ما اطلاعات منحصر به فردی از منابع داخلی Honor را دریافت کرده ایم که می گوید اینگونه نخواهد بود.

 

این شرکت در بازار جهانی مستقیما به سری Honor 50 می رود. دستگاهی که قرار است اواخر اردیبهشت یا اوایل خرداد ۱۴۰۰ رونمایی شود. تیزر رسمی منتشر شده توسط آنر را می توانید اینجا ببینید:

تیزر رسمی Honor 50

تیزر رسمی Honor 50

ما همچنین شماتیک کلی طراحی قاب پشتی این دستگاه را دریافت کردیم. این شماتیک که پایین تر می بینید، جزیره دوربین دارای دو دایره را نشان می دهد. این رندر شبیه به زبان طراحی است که در رندرهای Huawei P50 دیده می شود. جالب اینجاست که دایره بالایی فقط یک لنز را در خود جای می دهد، که می توانید آن را در تصویر تیزر هم ببینید. دایره پایین جایگاه دو ماژول خواهد بود و یک فلاش LED در این بین قرار دارد.

شماتیک طراحی آنر ۵۰

شماتیک طراحی آنر ۵۰

چیزی که می خواهم بگویم صرفا یک حدس است. شاید این طراحی برای آن باشد که لوازم جانبی خاصی از طریق آهن ربا به دایره دوربین متصل شود. این می تواند توضیح دهد که چرا حلقه بالایی فقط یک ماژول در داخل خود دارد (لنز باید در مرکز باشد).

هنوز چیزی در مورد سخت افزار دوربین وجود ندارد. به هر صورت این دستگاه باید پرچمدار آنر باشد. باید دید که این برند تازه جدا شده از هواوی چطور شخصیت خود را پیدا خواهد کرد. نظر شما چیست؟ این طراحی را می پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
M.Y

پی پنجاه به سبک آنر

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)