حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدیر آنر: آنر ۵٠ با Snapdragon 778G، در سطح Snapdragon 888 است

نوشته

2 سال قبل | 6 دیدگاه | آنر، اخبار

آنر کمی بیش از یک سال پیش، از هواوی مستقل شد. بنابراین، دیگر نمی‌توان آنر را زیر مجموعه هواوی دانست. اما آنر به تنهایی، صحبت‌های بی پروایانه‌ای می‌کند. زیرا مدیر آنر اخیراً گفته است که آنر ۵٠ عملکردی در سطح گوشی‌های پرچمدار دیگر برندها دارد!

مدیر آنر اظهار دارد که آنر ۵٠ در حد پرچمداران است

سری Honor 50، چند ماه قبل در چین معرفی شدند.

 

آنر ۵٠ پرو در کنار آنر ۵٠ و Honor 50 SE رونمایی شدند: بازگشت پر افتخار آنر

 

به گفته Gizmochina، سری آنر ۶٠ همین دیروز در چین معرفی شدند. اما پس از پایان رسیدن رویداد رونمایی این گوشی‌ها، مدیر برند آنر، یعنی ژائو مینگ، در مصاحبه‌ای از بهینه سازی نرم افزاری گوشی‌های آنر صحبت کرد. همان طور که Mydrivers گزارش داده است، این مقام ارشد طی مصاحبه خود، گفته است که تنها چند برند گوشی‌های هوشمند توانسته‌اند تا از حداکثر پتانسیل تراشه‌ها بهره گیری کنند.

وی در ادامه تصریح کرد که آنر چند ماه قبل، سری Honor 50 را ارائه کرد. این خانواده از گوشی‌های آنر، در چین بسیار موفق ظاهر شدند. آن طور که مدیر آنر می‌گوید، وی آنر ۵٠ با تراشه ۶ نانومتری Snapdragon 778G را با دستگاه‌های مجهز به Snapdragon 888 مقایسه کرده است. او در نتیجه متوجه شده است که Honor 50، با آن دستگاه‌ها رقابت می‌کند و حتی آن‌ها را شکست می‌دهد!

اگر مطلع نیستید، باید بگوییم که سری Snapdragon 700 تراشه‌های کوالکام، تراشه‌های میان رده و بالا رده این کمپانی آمریکایی را در خود جای داده است. در مقابل، در سری Snapdragon 800 کوالکام، پرچمداران این کمپانی ارائه می‌شود. بنابراین، صحبت‌های ژائو مینگ به معنی قوی‌تر بودن Snapdragon 778G در برابر Snapdragon 888 نیست. بلکه منظور این مدیر آنر، بهینه سازی بیشتر محصول این کمپانی در برابر پرچمداران دیگر برندها بوده است. او اظهار داشته است که برخی از گوشی‌های دارای Snapdragon 888، به خوبی بهینه نشده‌اند و بهره وری انرژی مناسبی را ارائه نمی‌دهند.

به عبارت دیگر، مدیرعامل آنر می‌گوید که آنر با سازندگان تراشه‌های موبایل همکاری خواهد کرد تا راه حل‌های مختلفی را برای بهبود بیشتر تراشه‌ها به آن‌ها ارائه دهد. او به طور مستقیم اشاره کرد که آنر با برندهای تولید کننده تراشه‌ها، ارتباط می‌گیرد تا به آن‌ها در بهینه سازی تراشه‌ها کمک کند. این موضوعات، شامل رفع ایرادات طراحی و عدم مصرف بهینه است. به طور کلی، ژائو مینگ اعتقاد دارد که آنر ۵٠ با تراشه میان رده و بهینه سازی عمیق، تجربه‌ای مشابه پرچمداران را به ارمغان می‌آورد.

نظر شما در مورد این صحبت‌ها چیست؟ آیا با ادعاهای ژائو مینگ موافق هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

باش

MiM6ChE

ساقیش رو معرفی کنید مژدگونی بگیرید

انصافا از نظر بهینگی و کنترل دما معماری ۶ نانومتری TSMC بهتر از ۵ نانومتر سامسونگه.
حالا نیاین بگین ساقی ایشون کیه😂🤦🏻‍♂️

دوستان ساقی ایشون کیه؟

😂😂😂😂

AŁɪ

جبهه نگیرید از لحاظ پیشرفته بودن و بهینه بودن چیپست های ساخت tsmc این رو بیان کرده ….

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️