حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی در حال کار بر روی سه تبلت جدید با مشخصات رقابتی می باشد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

شیائومی دارای مجموعه ای از تبلت های اندرویدی تحت عنوان Mi Pad می باشد. این شرکت مدل Mi Pad 4 را در سال 2018 به بازار عرضه کرد و تقریباً سه سال است که تبلت اندرویدی دیگری را ارائه نکرده است. اکنون، یک گزارش تازه توسط XDA نشان می دهد که شیائومی روی سه مدل تبلت اندرویدی جدید کار می کند. XDA اسم رمز این سه دستگاه را enuma ،elish و nabu ذکر می کند که توسط اسکرین شات هایی از تنظیمات سیستم عامل MIUI 12.5 لو رفته است.

سه تبلت جدید شیائومی

این تبلت ها ممکن است توسط پردازنده های سطح بالا اسنپدراگون کوالکام تغذیه شوند. این یکی از تغییرات بزرگ در مقایسه با مدل های قبلی است؛ چراکه شیائومی تاکنون بیشتر از پردازنده های میان رده در سری Mi Pad خود استفاده می کرده است.

این سه تبلت اندرویدی با اسم رمز enuma ،elish و nabu شناخته می شوند. Enuma و Elish احتمالاً انواع مختلفی از یکدیگر باشند زیرا شماره مدل Enuma، با K81 به پایان می رسد در حالی که شماره مدل Elish، با K81A همراه است.

اسکرین شات از تبلت جدید شیائومی

اسکرین شات از تبلت جدید شیائومی

XDA ادعا می کند که قدرت enuma و elish توسط پردازنده موبایل sm8250 کوالکام تأمین می شود. این بدان معناست که احتمالاً شاهد استفاده اسنپدراگون های 865 ، +865، یا 870 در enuma و elish در این دستگاه ها خواهیم بود.

در حالی که تبلت سوم دارای اسم رمز nabu است که شماره مدل آن به K82 ختم می شود و با پردازنده sm8150 کوالکام عرضه خواهد شد. بنابراین، انتظار می رود یکی از گزینه های اسنپدراگون 855، +855 یا 860 باشد.

این گزارش همچنین حاکی از آن است که enuma با پشتیبانی از تماس صوتی ارائه خواهد شد. در حالی که nabu و elish از ویژگی پشتیبانی نمی کنند.

اسکرین شات از تبلت جدید شیائومی

اسکرین شات از تبلت جدید شیائومی

مشخصات احتمالی جدیدترین تبلت های این شرکت

همچنین، فردی به نام Kacskrz که به عنوان یکی از افشاگران شیائومی شناخته می شود، ادعا می کند که اسکرین شاتی از تنظیمات مربوط به تبت های شیائومی در MIUI Launcher پیدا کرده است. این نسخه آزمایشی، ناوبری سیستم را برای این تبلت ها نشان می دهد. یافته های Kacskrz نشان می دهد که هر سه تبلت آینده شیائومی ممکن است از نمایشگر هایی با استاندارد نسبت تصویر 16:10 برخوردار باشند.

گفته می شود که هر سه دستگاه دارای یک صفحه نمایش IPS LCD با رزولوشن 2560×1600 و با رفرش ریت 120 هرتز می باشند. Kacskrz همچنین بیان می کند که nabu ممکن است دارای یک صفحه نمایش 10.97 اینچی و یک باتری 8720 میلی آمپر ساعت باشد.

شیائومی قصد دارد با برنامه ریزی دراز مدت و تجهیز جدیدترین تبلت های خود به مشخصات بالارده مانند پردازنده های سری ۸۰۰ کوالکام اسنپدراگون، نمایشگرهایی با رفرش ریت 120 هرتز و باتری های پر ظرفیت، سرانجام خود را در رقابت با بازیکنان دیگری مانند اپل و سامسونگ در بخش تبلت های پرچمدار قرار دهد. این بخش هم اکنون تحت سلطه گزینه هایی مانند iPad Pro و تبلت های سری Galaxy S سامسونگ قرار دارد.

تبلت شیائومی شاید از قلم پشتیبانی کند

دیدگاه شما راجع به عرضه تبلت های جدید با مشخصات بالا توسط شیائومی چیست؟ به نظر شما این شرکت بالاخره می تواند با ارائه این تبلت ها، با شرکت های بزرگ دیگر رقابت کند یا خیر.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی