حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تبلت شیائومی شاید از قلم پشتیبانی کند

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

ساعاتی پیش برای شما نوشتیم که شیائومی رسما به ارایه Mi Mix و یک تبلت جدید اشاره کرد. این برند آخرین تبلت خود را که خیلی هم استقبال خوبی نداشت، سال ۲۰۱۸ عرضه کرد. حالا اما به نظر می رسد که شیائومی برای ورود دوباره، برنامه قوی تری دارد. گفته می شود که تبلت شیائومی شاید از قلم پشتیبانی کند. تا کنون در بازار بازیکن تبلت ها، پشتیبانی از قلم یک ویژگی همه گیر نیست و اگر آن را داشته باشید، به یک گزینه قابل توجه‌تر تبدیل خواهید شد.

پشتیبانی از قلم در تبلت شیائومی

تبلت شیائومی در راه است

تبلت شیائومی در راه است

در اطلاعاتی که به تازگی درز شده می شنویم که شیائومی در سال ۲۰۲۱ یک تبلت ارایه خواهد کرد. هنوز دقیقا مشخص نیست که این دستگاه در چه رده بندی قرار خواهد گرفت اما اینطور که عنوان می شود، از یک تراشه پرچمدار قدیمی در آن استفاده خواهد شد. من مطمئن نیستم که شیائومی در سال ۲۰۲۱ می خواهد چه تراشه پرچمدار قدیمی استفاده کند اما فکر نمی کنم از اسنپدراگون ۸۵۵ پایین تر باشد.

اما موضوع قابل توجه دیگر درباره تبلت شیائومی این خواهد بود که از قلم پشتیبانی می کند. البته این منبع (Digital Chat Station) مستقیما به پشتیبانی از قلم در تبلت جدید شیائومی اشاره ندارد اما در پاسخ به یکی از کاربران، این موضوع تایید می شود. شما می توانید این تایید را تصویر زیر ببینید:

پشتیبانی از قلم در تبلت جدید شیائومی

پشتیبانی از قلم در تبلت جدید شیائومی

اگر تبلت شیائومی از قلم پشتیبانی کند، این دستگاه در رده تبلت های سامسونگ، اپل و هواوی قرار می گیرد که با توجه با تراشه پرچمدار قدیمی، باید قیمت رقابتی هم داشته باشد. نظر شما چیست؟ فکر می کنید که شیائومی می تواند ورود خوبی به بازار تبلت های اندرویدی داشته باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
m.b

ممنون… چقدر سریع…🙏❤️
البته ممکنه منظور پردازنده پرچمدار دوست قدیمی باشه…
چون در جاهای دیگه هم از این عبارت دوست قدیمی برای توصیف اسنپدراگون استفاده شده…
در هر صورت میشه یه پردازنده پرچمدار قدیمی یا جدید رو شاهد بود… پشتیبانی از قلم خوبه اما تجربه سامسونگ و بقیه خیلی در این مورد بیشتره و قطعاً اونا قابلیت های بیشتری دارند…

m.b

مرسی که پوشش دادید…
_____
ممنون 🙏

ممد بمولا

فک نکنم 888 داشته باشه
شاید 870!
ولی درکل چیز خوبیه

m.b

به نظر منم 870 محتمل تره…

Milad7

شاید 865 باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)