حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سه عدد تبلت شیائومی با تراشه سری ۸۰۰ کوالکام در راه است

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | تبلت، شایعات، شیائومی

مدتی هست که منتظر تبلت جدید شیائومی هستیم. پیش از این گفته شد که شیائومی Mi Pad 5 در یک مدل با اسنپدراگون ۸۷۰ هم ارایه خواهد شد. گزارش امروز اما می گوید که شیائومی برای ورود به بازار تبلت ها خیلی مصمم است. گفته می شود که سه عدد تبلت شیائومی با تراشه سری ۸۰۰ کوالکام در راه خواهد بود. به این ترتیب همه آن ها از قدرت سخت افزاری خوبی برخوردار خواهند بود.

تبلت شیائومی

با افزایش همه گیری کرونا و افزایش فروش تبلت ها انتظار می رود تولیدکنندگان اندرویدی بیشتری در سال ۲۰۲۱ وارد این بخش شوند. یکی از آنها شیائومی است. در حال حاضر بخش تبلت ها توسط iPad اپل رهبری می شود. در بازار اندروید، شما می توانید از میان سامسونگ ، لنوو، هواوی و … یکی را انتخاب کنید، اما خیلی از آن ها رقیب آیپد نمی شوند. به نظر می رسد شیائومی می تواند روی ارائه یک رقیب iPad کار کند.

رندر غیر رسمی شیائومی Mi Pad 5

رندر غیر رسمی شیائومی Mi Pad 5

شایعه شده بود که شرکت چینی از ماه فوریه مشغول کار بر روی یک تبلت است. اکنون، جزئیات بیشتری از برنامه های این شرکت در بخش تبلت ها منتشر شده است. برای یادآوری، شیائومی قبلاً تبلت می ساخت اما مدت زیادی است که در این بازار فعال نیست. بر اساس گزارشی، شیائومی به بخش تبلت باز خواهد گشت. گفته می شود این شرکت در حال آماده سازی ۳ تبلت جدید است.

همه این تبلت ها به تراشه ای از سری ۸۰۰ کوالکام مجهز می شوند. طبق اطلاعات دریافت شده از حساب توییتر @xiaomiui، شیائومی در حال توسعه سه مدل تبلت با اسم رمز “Enuma” ، “Elish” و “Nabu” است که به ترتیب با شماره مدل های K81 ، K81A و K82 شناخته می شوند. در قلب “Enuma” و “Elish” تراشه اسنپدراگون ۸۷۰ قرار دارد در حالی که “Nabu” با اسنپدراگون ۸۶۰ ارایه می شود. این احتمال وجود دارد که Nabu ارزان ترین مدل باشد.

شایعات حاکی از آن است که تبلت های شیائومی از نمایشگر IPS با وضوح پیکسل ۲۵۶۰ در ۱۸۰۰ بهره می برد. علاوه بر این، تبلت با نام رمز “Enuma” می تواند دارای یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشد. از طرف دیگر، سایر دستگاه ها دارای یک دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی هستند.

علاوه بر این، گفته می شود که این سه تبلت دارای چهار دوربین اصلی هستند که شامل یک دوربین فوق عریض، یک دوربین ماکرو و یک دوربین عمق سنج هستند. گفته می شود که این تبلت ها به NFC ، بلندگوهای چهارگانه ، شارژ بی سیم و شارژ فوق العاده سریع مجهز می شوند. این سه دستگاه می توانند تحت مجموعه Mi Pad راه اندازی شوند.

نظر شما چیست؟ منتظر تبلت های جدید شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mr.veyani

جون

amir_galaxy

😂

iTroll 2nd Gen

در بخش موبایل ، شرکت های دیگه در مواردی بهتر از آیفون یا برابر آیفون هستند
امل در بخش تبلت فعلا اپل و آیپدش سلطان هست بقیه پشمش هم نیستند 😎

iTroll 2nd Gen

ادامه کامنت
اما اگه بخوایم میان اندرویدی ها مقایسه کنیم سامسونگ و شیا بهتر از بقیه هستند 🙂

ممد بمولا

احتمالا Enuma اسنپ 888 داشته باشه

Milad7

پس پردازنده ی خوبی هم داره 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)